צילום: שאטרסטוק/ Africa Studio

ילדה בת ארבע חולת סכרת לא נשלחה לגן עקב חוסר הסכמה בעניין הסייעת הרפואית

ילדה בת ארבע וחצי הסובלת ממחלת סוכר קשה אשר מצריכה סייעת רפואית צמודה ולטענת האם הסייעת שאיתרו עבורה אינה מתאימה לתפקיד. העירייה: "ההורים פוסלים כל חונכת שהוצעה להם"

פורסם בתאריך: 1.9.19 13:44

ילדה בת ארבע וחצי סובלת ממחלת סוכר קשה אשר מצריכה סייעת רפואית צמודה על מנת לבצע לה הזרקה בעת הצורך כאשר היא בגן. הסייעת שליוותה אותה בשנה שעברה נמצאת כעת לקראת סיום הריון ועל כן היא לא תפתח את שנת הלימודים עם ביתה בגן. לטענת האם העירייה הציעה סייעת בעייתית ולכן בעוד כל הילדים פתחו את שנת הלימודים היום, זהר הקטנה נשארה בבית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"גם אם הבת שלי תצטרך לשבת כל השנה בבית אני לא אסכים שהסייעת שרצו לתת לבת שלי השנה תהיה איתה" מספרת אמא ומסבירה את התנגדותה: "אני מכירה באופן אישי את האישה שאמורה להיות הסייעת הרפואית של ביתי. היא מנסה להיכנס לעבוד בעירייה כבר תקופה ארוכה ולו מצליחה עקב בעיות אישיות שלה. אין לי בעיה שהיא תעבוד במערכת החינוך אבל על הגב של הבת שלי, היא לא מתאימה בכלל לתפקיד ומפאת כבודה אני לא ארחיב בנושא. אבל הבת שלי תישאר בבית ולא אסכים לכך".

האם מספרת כי מכיוון שלא נמצאה סייעת רפואית אחרת היא ביקשה כי הסבתא תתלווה אל הילדה ותהיה הסייעת הרפואית של ביתה "ביקשתי אישור חריג שהסבתא תהיה איתה אבל לא אישרו לי את זה, היא יודעת לתת לה את הזריקות, היא גידלה אותה ובזה נפטרת הבעיה אבל במחלקת חינוך לא אישרו לי את זה, אמרו שצריך אישור חריג מהמפקחת של גני הילדים, אולי הם עדין יתרצו ויסכימו שזה יקרה. כך שלצערי בעוד כולם יצאו היום לגני הילדים ולבתי ספר, הבת שלי בגלל בעיה רפואית שלה נשארת בבית, אני פשוט לא מאמינה שלא מצאו לה שום חלופה אחרת".

מעיריית ראשון לציון נמסר: "ההורים מעוניינים שהסבתא תשמש חונכת לילדה ולכן פוסלים כל חונכת שהוצעה להם. מפקחת משרד החינוך אינה מאשרת שסבתא תחנוך את נכדתה. היום הגיעו לגן החונכת החדשה של זוהר וגם החונכת היוצאת משנה שעברה, על מנת להעביר חפיפה בתפקיד. לצערנו, הילדה לא הגיעה לגן".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתן. אבא לילדה הזקוקה לסייעת רפואית.

    ביזיון לרשויות המקומיות למשרדי הבריאות והחינוך וגם לאוצר ולכל המדינה הזו!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר