אונס. צילום: שאטרשטוק

תלונה בגין תקיפה מינית לבת ה-15 נסגרה: "אנחנו לא נשתוק"

אמה של הנערה זועמת בעקבות ההחלטה לסגור את התיק: "אני פוגשת את החשוד בשכונה והוא מחייך אלי"

פורסם בתאריך: 29.8.19 17:54

"הרסו לבת שלי את החיים" כך מספרת נ', אמה של נערה בת 15 שהותקפה מינית בראשון לציון. היא מדגישה כי "עכשיו, אחרי שהתיק נסגר במשטרה אנחנו חיים פה בפחד". לדברי האם לפני כחודשיים, הותקפה הבת שלה על ידי שני גברים בעיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האירוע התרחש בסוף חודש יוני, כפי שהתפרסם לראשונה "בהשקמה ראשון לציון", המקרה החמור אירע כאשר ביתה של נ' ישנה אצל חברתה, היא ירדה להסתובב מעט מחוץ לבית בשעת לילה מאוחרת ונתפסה על ידי שני גברים אשר לדברי האם תקפו מינית את הבת. מאוחר יותר מצאה הבת את עצמה מוכה וחבולה בשיחים.

שני החשודים נתפסו ושהו במעצר משטרתי. הם נחקרו אך לאחר מכן שוחררו למעצר בית והתיק כמעט ונסגר.

"איך משחררים מפלצת כזאת" שואלת בבכי נ', "החשוד גר בשכונה שלנו, בכל פעם שאני יורדת למטה והוא רואה אותי, הוא מישיר אלי מבט ומחייך בכוונה. זאת בושה למשטרת ישראל", היא אומרת בזעם ומוסיפה "אני לא אשתוק הפעם עד שהצדק יצא לאור. אני אקח עורך דין ואערער על ההחלטה, יש לי עוד בנות בבית ויש ילדות שגרות בשכונה הזו, הפעם זו היתה הבת שלי, פעם הבאה זו תהיה ילדה אחרת. הבת שלי לא ישנה בלילות, רופאת המשפחה אמרה שהמצב הנפשי שלה מדרדר והיא צריכה טיפול בכדורים, החיים שלנו נהרסו אבל הוא מתהלך כאן חופשי בשכונה, מסתכל לי בפנים וצוחק, אני לא ארפה, אלחם בכל מי שצריך עד שהוא ישלם את הדין".

לטענת נ' הטיפול של המשטרה והפרקליטות התנהל בצורה שאינה ראויה. לדבריה, לפני יומיים התקשרה לביתה נציגה מהפרקליטות וגם שלחה לבת הודעה כי תיק האונס נסגר. "איך ייתכן ששולחים כזו הודעה לנערה שעברה מקרה מזעזע כזה ומודיעים לה שהתיק נסגר? למה אני לא יודעת על זה?", שואלת בכאב האם. "זה לא נתפס מה שקורה כאן, הבת שלי אמרה לי שהתקשרו ושלחו לה הודעה, לא האמנתי עד שראיתי וכשאני התקשרתי נאמר לי שאכן התיק נסגר ושישלחו לי הביתה את הפרוטוקולים. אני פשוט המומה מהמחדל הזה, איך ייתכן שמתקשרים לילדה ולא לאמא ואיך ייתכן שנסגר תיק על תקיפה מינית?"

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר