פלוטו )צילום: דוברות העירייה)

פלוטו שעבר התעללות קשה אומץ על ידי משפחה אוהבת| צפו:

השירות הווטרינרי של העירייה מציע לאימוץ 19 כלבים שעברו שיקום

פורסם בתאריך: 27.8.19 15:21

הכלב פלוטו בן החמש עבר הרבה למרות גילו הצעיר, לפני שלוש שנים נמצא על ידי השירות הווטרינרי העירוני כשהוא מותש, חלש, בתת משקל קיצוני ומרובה פציעות. ע פי החשד פלוטו עבר התעללות או הזנחה פושעת. רופאי השירות הווטרינרי לא חשבו שהוא ישרוד אך הוא עבר שיקום ארוך שכלל טיפול תרופתי ולאחר ארבעה חודשים משפחה מראשון לציון אימצה אותו. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


פלוטו ומשפחתו המאמצת הגיעו השבוע לשירות הווטרינרי לצורך חיסון והרופאים היו המומים, "ברגע שהבנו מי הוא, כולנו עפנו עליו" אמרה ד"ר יפעה רביב-דיין. "זה מדהים לראות איזה שינוי הוא עבר בשלוש שנים. פלוטו נראה אחר לגמרי, בריא, שרירי, שמח והכי חשוב- נראה מאושר", הוסיפה ד"ר רביב דיין.

19 כלבים שמחפשים בית חם מוצעים כיום לאימוץ. בהם בוקי בת השנתיים וחצי, כלבת פיטבול יפיפייה. בשירות אמרו כי היא עברה את שלב האנרגטיות המטורפת, כרגע צריכה בעיקר תשומת לב, חום ואהבה. "היא מושלמת. בוקי יכולה להסתדר עם כלבים אחרים, אבל קצת חוששת ולכן זה צריך להיעשות בזהירות. מי שמבין ומכיר את הגזע, לא יתחרט", אמרה ד"ר רביב-דיין .

בוקי )צילום: דוברות העירייה)

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה, קרן דנה, הוסיפה כי "השירות הווטרינרי דאג לכל הנושאים הבריאותיים. אם זה חיסונים, סירוסים, עיקורים ושבבים לכלבים הנפלאים. כל מה שנותר לכם הוא להתקשר או להגיע ולפתוח את ביתכם לחבר חדש במשפחה".

פלוטו )צילום: דוברות העירייה)

דנה הוסיפה כי "השירות הווטרינרי במינהל איכות הסביבה משקיע מאמצים רבים בחיפוש בית חם לכלבים שנאספו מהרחוב. דרך אתר העירייה, דף הפייסבוק העירוני ובקרב עמותות רבות למען בעלי חיים, אבל גם שם יודעים שמעט מאוד מהכלבים מאומצים. על פי נתוני משרד החקלאות רק כלב אחד מתוך עשרה, יזכה לבית חם".

 

רוצים לאמץ? ניתן לקבל פרטים בטלפון 03-9682444 או במוקד העירוני בטלפון 106.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר