מיקי מוכתר

התעללות בגנים זה טרור: מיקי מוכתר פתחה את ועידת החינוך של ישראל בראשון לציון

זו השנה השנייה ברצף בה מתקיימת הוועידה, כוכבת הילדים מיקי מוכתר: "ההתעללות בגני הילדים נשמע תסריט אימים אבל זה ישראל 2019"

פורסם בתאריך: 25.8.19 16:49

ועידת החינוך של ערי ישראל מתקיימת הערב (ראשון) זו השנה השנייה ברצף בראשון לציון, באודיטוריום במתנ"ס רמת אליהו בהנחיית העיתונאית מירב בטיטו. בוועידה שמתקיימת לקראת פתיחת שנת הלימודים לוקחים חלק מובילי החינוך בראשון לציון, בכירי הנהגת העיר, נציגי המורים וההורים ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הועידה עוסקת בשינויים צפויים בשנת הלימודים הקרובה, בטלפונים הניידים שייתכן כי יצאו מכיתות הלימוד, על שמירת על ילדי הגנים והדברים שאתם חייבים לדעת על החינוך במאה ה-21. בוועידה ישתתפו ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, מ"מ ראש העירייה ומחזקת תיק החינוך עו"ד ליאל אבן זהר, עורכת עיתוני השקמה מיה מנע, כוכבת הילדים מיקי מוכתר, מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, מזכיר סניף מרכז בארגון המורים יעקב זיכר וד"ר אייל דורון.

כוכבת הילדים ומובילת מחאת האמהות, מיקי מוכתר, אמרה כי "אני רגילה לעמוד על במות, להצחיק ולשמח ילדים ובתקופה האחרונה נוספה לי עוד שליחות כדי לצעוק את הצעקות של אלו שלא יכולים לצעוק". מוכתר הוסיפה כי "מישהו יודע מה צריך כדי לפתוח גן פרטי במדינת ישראל? רק לשים שלט. כדי לפתוח פלאפל צריך אישורים מהעירייה והרשויות. ב-16.5 נחנקה למוות התינוקת שעליה ישבה הסייעת מפלצת שהואשמה בהריגה ולא ברצח".

"בחודש יוני האחרון נחשפו הזוועות הקשות במשפחתון של מעודה, היא התעללה ותקפה 19 תינוקות. בפועל פורסמו רק שתי דקות, אבל  יש מעל 200 דקות.  כל זה נשמע תסריט אימים אבל זה בישראל של 2019", אמרה מוכתר. לדבריה, "קהל יקר, אני מצטערת להגיד את זה אבל אנחנו נמצאים במלחמה. זה טרור. זה טרור שצריך להילחם בו ועדיין לא דיברתי על הסייעות שראו ושתקו". מוכתר סיכמה: "ממשלת ישראל לא עושה שום דבר למעננו אף אחד לא לוקח אחריות על הגנים הפרטיים. אני מתחייבת להמשיך לצעוק מעל כל במה עד שיהיה שינוי".

 

 

מרב בטיטו

בנוסף יתקיימו שני פאנלים, הראשון יעסוק במערכת החינוך בעידן הסלולר בו ישתתפו ראש מנהל חינוך ראשון לציון אטי אדר, יו"ר הנהגת ההורים רוני עקירב, כוכב הרשת עידן כרמלי, נציגת תנועת "תנו לגדול על שקט" בראשון לציון דנה רוזן וסגנית בית ספר אשלים גלית דהן.

הפאנל השני יעסוק בהשקעה בגני הילדים הציבוריים מול הפרטיים, היכן הילד מרוויח יותר? בפאנל ישתתפו מ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך ליאל אבן זוהר, הפעילה חברתית גלי ברדה, מנכ"לית ארגון הגנים הפרטיים בישראל ד"ר שולמית ביסמנובסקי, חברת הנהגת הורים עירונית בראשון לציון שירן ורסנו, מנהלת גן "מילים אחיות" תלמור עומיסי פחימה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דורה

    שתקתם במשך שנים שסייעות העירו או הלשינו על גננות שעשו
    דברים חריגים שקורה בגנים לא עזרתם
    לסייעות שפוטרו בעקבות זה ואיבדו את פרנסתם
    וגם הוחרמו בגנים אחרים
    עכשיו תאכלו את הכובע.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר