בריכה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

חילונים זועמים: הבריכה העירונית סגורה פעמיים בשבוע לציבור הדתי

בימי שני הרחצה לנשים בלבד ובימי רביעי הרחצה אך ורק לגברים. בעירייה מסבירים: "אנו מעניקים שירות גם לציבור התורני"

פורסם בתאריך: 22.8.19 11:34

בין בני ברק לראשון לציון. משפחות רבות מתלוננות בתקופה האחרונה כי הבריכה העירונית בשיכון המזרח בעיר, סגורה בחלק מהימים לציבור הדתי בלבד עבור רחצה נפרדת וכך, דווקא בימי החופש הגדול, נאלצות משפחות חילוניות לוותר על בילוי משותף של הורים עם ילדיהם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הייתי בשוק מהסיטואציה, לרגע חשבתי שאני מתגורר בבני ברק ולא בראשון לציון" אומר כפיר גנור שהגיע עם ילדיו, לדבריו: "השבוע אמורים להגיע אל ההורים שלנו עוד שני נכדים והם תכננו ללכת יחדיו לבריכה הסמוכה לבית. כעת מסתבר שישנם ימים בהם יש בהם הבריכה נסגרת לכלל הציבור בשם הדת – זוהי הדתה פרועה".

"אם זו בריכה פרטית זכותם לקבוע אילו נהלים יהיו במקום", הדגיש כפיר "אולם מדובר בבריכה עירונית המתופעלת על ידי הערייה ובחסותה נעשית הדתה במקום. מאלצים אותנו להתיישר עם ההחלטות האלו – זו פשוט חוצפה שאין כדוגמתה".

הורה נוסף מציין "זוהי הפעם הראשונה שנתקלנו בסיטואציה כזו פה",  ומוסיף "אנחנו מבלים בבריכה הזו לא מעט ולפתע גילינו שישנו יום בשבוע שבו מדירים אותנו מסיבות דתיות, זה לא מקובל עלינו ובעיקר יוצר בעיה מול ציבור שלם שרוצה לבלות עם הילדים בחופש הגדול ומונעים את זה ממנו".

 

 

בבדיקה של עיתון "השקמה ראשון לציון" ובשיחה עם עובדי הבריכה, מסתבר כי הימים הסגורים מתקיימים פעמיים בשבוע, בימי שני הרחצה לנשים בלבד ובימי רביעי הרחצה אך ורק לגברים.

מעיריית ראשון לציון נמסר כי "תפקידה של רשות עירונית להעניק שירות לכלל תושביה. במהלך חודש אוגוסט בלבד, הוקצו בבריכה בשיכון המזרח יומיים בשבוע מתוך שבעה, עבור הציבור התורני, כפי שקיים בחוף הים החוף הנפרד וכן בבריכות בכל הארץ וכפי שמעוגן בחוק.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכל

    היי אשמח אם זה ישאר קבוע לא רק באוגוסט אלא בכל עונת הרחצה יום לנשים ויום לגברים. אנחנו משלמים ארנונה כמו כולם וגם לנו מגיע לנפוש לא רק מהשעה שבע שכבר שוקעת השמש וממש קר בבריכה. ואהבת לרעך כמוך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר