איך הפך המקום שבו ניתנו דוחות על חניית אופנועים לחניה מוסדרת?

מה בדיוק קרה במקום שבו קיבל תושב העיר דות וקנס של 730 שקל?

פורסם בתאריך: 21.8.19 11:12

יצחק גליק קיבל דוח על סך 730 שקל כיוון שהחנה את האופנוע שלו בחוף הדרומי בראשון לציון, לאחר כמה ימים חזר לחוף וגילה שלט "חנייה לאופנועים" במקום בו נתנו לו את הדוח.

גליק אמר כי "קיבלתי את הדוח בטענה שאין כניסה לקטנועים לאזור מתחם הים, אלא שלאחר ימים בודדים חזרתי לים וראיתי שלט חדש במקום בו חניתי בעבר עליו נכתב 'חניה לאופנועים'".

לדבריו של גליק, למרות שמדובר במקום החנייה הקבוע שלו בעשור האחרון זו הפעם הראשונה בה קיבל דוח, "עשר שנים אני מחנה בחוף הדרומי בראשון, לפני העבודה אני מתאמן בחוף לצעדת ירושלים, שנים על גבי שנים שאני מחנה באותו מקום". לפני כמה שבועות קיבל גליק דוח בדואר מהחברה לביטחון על סך 730 שקלים, שאיתו צורף הסבר במכתב: "הכנסת הקטנוע לשפת הים לטיילת בקטע הדרומי". גליק אמר כי "לרגע הרגשתי כאילו הכנסתי טרקטורון, הייתי המום איך יכול להיות שאדם מחנה עשר שנים באותו מקום ופתאום מקבל דוח. זה לא שהגעתי בפעם הראשונה לחוף הים עם הקטנוע, שנים שאני שם, ואין שום מקום אחר להחנות את האופנועים והקטנועים, רק במקום הזה".

לאחר קבלת הדוח הגיע גליק לאימון ונדהם לגלות שלט עליו כתוב "חניה לאופנועים"

"הייתי המום כשראיתי את השלט החדש, מצד אחד נתנו לי דוח, מצד שני העמידו שלט שהחניה מותרת שם, מה האזרח אמור להבין?", הוסיף גליק. "זה מקומם שאני צריך לרוץ אחרי החברה לביטחון, להגיש ערעור ואם הוא לא יתקבל ללכת להישפט. אני אלך להישפט, לא אוותר וברור לי שגם אזכה, אבל כל הטרטור הזה וחוסר הפעלת שיקול הדעת מאוד מקומם", אמר.

פקח בו נתקל גליק בחוף הים ושאל אותו על המקרה ענה לו כי "גם לחבר שלי זה קרה, תערער על הדוח ויבטלו לך אותו". גליק סיכם: "עושים צחוק מתושבים, המינימום של פקח הוא הפעלת שיקול דעת וידיעת החוקים לא חלוקת דוחות בלי סיבה. האם אני צריך לרוץ כאזרח אחרי התעללות של החברה לביטחון בי? למה ההתעללות בציבור, האם זמננו לא יקר בהגשת ערעורים ועוגמת נפש?".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אתה גם זה שמשלם את המשכורות של החברה לביטחון כי המשטרה לא מתפקדת ולמי אכפת אם אפשר לחלוב את התושבים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר