נמצאה פשרה: הוכשר חניון תת קרקעי להורי ילדי בית הספר והגנים ב"ניצנים"

ההורים יצאו למאבק נגד צירוף הגנים בטענה לעומסי תנועה שיובילו לסכנות בטיחותיות. ראש העירייה: "נדאג שילדי ניצנים והוריהם ייהנו מנגישות גבוהה"

פורסם בתאריך: 15.8.19 14:54

נמצאה פשרה בנושא החניה והנגישות להורי בית ספר ניצנים: עיריית ראשון לציון אישרה היום (חמישי) את פתיחת החניון התת קרקעי בבית האבות הבולגרי שישמש את הורי וילדי בית הספר וגני הילדים ב"ניצנים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כפי שדווח כאן, ב"השקמה ראשון לציון", ההורים פתחו במאבק נגד פתיחת שני גני ילדים בשטח בית הספר ניצנים. ההורים טוענים כי "הוספת שתי כיתות של גילאי גן אשר חייבים ליווי והסעה של הוריהם תגרום לשיתוק ולחסימת עורק התחבורה ותהווה סכנה בטיחותית".

כעת, הפתרון הגיע לאחר שראש העירייה, רז קינסטליך וסגנו, אבי חיים, פנו לבית האבות הבולגרי וקיבלו את אישורם לפתיחת החניון לטובת ההורים.

כמו כן, העירייה תציב במקום פקח בכל בוקר בשעות פתיחת בית הספר על מנת לשמור על הסדר והבטיחות במקום, ולהבטיח זרימה שוטפת של התנועה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני מודה לבית האבות הבולגרי שנעתר לבקשתנו והסכים לפתוח את החניון עבור הילדות והילדים המקסימים. אנו שמים את בטחונם ובטיחותם של הילדים בראש מעייננו ואנו נדאג שילדי ניצנים והוריהם ייהנו מנגישות גבוהה לבית הספר והגנים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק שפ"ע, אבי חיים, הוסיף: "פעלנו רבות בשבועות האחרונים על מנת למצוא פיתרון לחניה ולנגישות של הורי וילדי ניצנים ואני שמח שמצאנו פיתרון בעזרתו האדיבה של בית האבות הבולגרי. נמשיך לפעול על מנת לסייע לתושבי העיר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

הוספת גנים לביה"ס ניצנים: המתנגדים עוברים למאבק משפטי

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר