זיו חג'בי ז"ל (צילום: פייסבוק)
זיו חג'בי ז"ל (צילום: פייסבוק)

מרגש: מסע הנצחה לאפריקה לזכרו של זיו חג'בי שנרצח בפיגוע

המכללה למנהל בשיתוף ארגון helpapp מוציאים משלחות למדינות עולם שלישי המנציחות את הסטודנט שנרצח בפיגוע בברקן

פורסם בתאריך: 14.8.19 15:28

בספטמבר הקרוב יצאו 25 סטודנטים וסטודנטיות מהמכללה למנהל בשיתוף ארגון helpapp למסע הנצחה וסיוע הומניטרי באוגנדה, לזכרו של זיו חג'בי ז"ל אשר נרצח בפיגוע באזור התעשייה בברקן לפני עשרה חודשים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


יו"ר הסטודנטים, שי שידלוב, מספר על פעולות הסיוע במדינות העולם השלישי שהפכו למסע הנצחה: "במשך מספר שנים המכללה למנהל שולחת סטודנטים לסיוע הומניטרי עבור אוכלוסיות במצוקה ברחבי העולם כמו, אתיופיה, פיליפינים ועוד", מספר שי ומדגיש כי "השנה יצאו הסטודנטים למשך שבועיים באוגנדה. זוהי כבר המשלחת העשירית במספר. במהלך השליחות יעבירו הסטודנטים שלל פעילויות בתחומי החינוך והעשרה בנושאים כגון הגשמה עצמית, ניצחון אישי, לימודי העשרה על העולם וכן עזרה בלימודי מתמטיקה כמו לוח הכפל".

עוד מספר שידלוב כי חברי המשלחת "ישפצו ויארגנו את הסביבה החינוכית בבתי היתומים, לילדים מגיל שמונה עד 15", הוא אמר כי "את כל המסע הזה אנו עושים להנצחתו של זיו חג'בי ז"ל שהיה סטודנט כמונו כאן במכללה למנהל. הוא הלך במסדרונות שאנו הולכים, עבר את הקשיים שלנו ואת ההצלחות וזה היה נראה לי הדבר הכי טבעי לעשות בכדי להנציח אותו".

לצורך המסע מבקשים הסטודנטים תרומות של משחקים, כדורים, חבלי קפיצה, חומרי יצירה וכדו'.

לדברי שידלוב משפחת חג'בי מאוד התרגשה מהמחווה והרעיון "בכל פעם שאנחנו נפגשים לא ברור לי מי מתרגש יותר, אני אומר תודה על הזכות להנציח את בנם והם אומרים לי תודה על הפרויקט" אומר יו"ר הסטודנטים.

גם איריס אימו של חג'בי ז"ל סיפרה כי שי פנה אליה: "הוא אמר לי שהם הולכים להנציח את זיו, זה ריגש אותי ושימח מאוד", עוד הוסיפה "התרגשתי גם לאור העובדה שהם יהיו שם בערב ראש השנה ויערכו שם טקס הנצחה, כיוון  שהאזכרה של בני שתתקיים 11 חודשים אחר הירצחו תיערך בערב זה שבו אני גם עולים לבית הקברות"

"המשפט שחרטנו על המצבה של זיו הוא 'בזיו פניו יאיר את העולם', זה היה המוטו של זיו כשהיה בחיים, הוא תמיד חייך אל העולם ופיזר רק טוב.

איתי מתיתיהו מנכ"ל helpapp מסר: "אני חייב להודות שהמשלחת של המכללה למנהל מרגשת אותי באופן מיוחד, בתור בוגר של המסלול וכמי שהוציא את המשלחת הראשונה של אגודת הסטודנטים מרגש אותי ולהוציא משלחת נוספת",עוד אמר "החזון שלנו הוא לשפר את השיח הציבורי על ידי הנגשת תחום ההתנדבות. וזה מתחבר לחזון של זיו שהיה איש עשייה בכל רמ"ח אבריו.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר