אילוסטרציה (צילום: Andrii Chagovets shutterstock)

"הדירה כולה מזוהמת עם ריח חריף": בן 60 מתגורר בעוני ורעב

פעילים חברתיים מראשון לציון אוספים ציוד, מצעים ומזון עבור בן ה-60, "הוא לא יכול לדאוג לעצמו. הוא בקושי מדבר עברית ולא שומע כל כך טוב"

פורסם בתאריך: 14.8.19 10:55

תושב ראשון לציון בן 60 מתגורר לבדו בבית קטן ובעוני מחפיר בשכונת שיכון סלע. הציוד החשמלי שלו מונה מכונת הכביסה שלא הופעלה זמן רב, מקרר, רדיו ומאוורר ישן. דירתו ריקה ממזון, ומקקים גדולים רצים לכל אורך השיש במטבח וגם בבית כולו. "תבטיחי שתעזרי לי, היו פה הרבה אנשים כולם אומרים שיעזרו ואף אחד לא עוזר", אמר בן ה-60 ללודה ליסקוף שהגיעה לביתו בכדי לעזור לו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפעילה החברתית, אורית, הכירה את בן ה-60 דרך אחותה, "אחותי סיפרה לי על איש שביקש ממנה אוכל, הוא דפק לה בדלת וביקש מזון, כמובן שהיא עזרה לו ולאחר שסיפרה לי על המקרה העצוב הזה הגעתי למקום וחשכו עיני". אורית הוסיפה כי "הדירה כולה מזוהמת עם ריח של שתן, הכל ישן ושבור, אני לא יודעת מי דואג לאותו אדם אבל נראה שהוא ערירי".

לדבריה של אורית, "הבנתי שדודתו נפטרה לפני תקופה קצרה והיא זו שהייתה מכבסת ומארגנת את הבית, אבל מאז שנפטרה ,הוא לא יכול לדאוג לעצמו. הוא בקושי מדבר עברית, לא שומע כל כך טוב ועושה את צרכיו לעיתים קרובות במיטה, וכל בית והמצב צועק לעזרה".

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווח מוטי עג'מי ביקר בדירה ביום שישי האחרון כדי לראות במו עיניו את המצב הקשה בו חי האיש, "נאמר לי שהוא יעזור ושהנושא בטיפול הרווחה, הבנתי שיש המון בעיות עם משפחת האיש שמתגורר שם, שיש אישה שאמורה לנקות את הבית כמה פעמים בשבוע ושחלק מהקצבה הולכת אליה", אמרה אורית. "לא יודעת מי מנקה אבל זה נראה שיד אדם לא ניקתה את המקום הרבה מאוד זמן, שטפתי וניקיתי והחלפתי מצעים אבל חייב עזרה של אנשים שם", היא סיכמה.

הפעיל החברתי איתן לוין מקבוצת "אהבת חינם" שתורמת למשפחות מעוטות יכולת, אמר כי "אני מארגן תרומות לאיש היקר הזה". לוין הוסיף כי "מי שרוצה לתרום, מצעים, ארון חדש שצריך, מזון, בגדים, ולבוא להצטרף אלינו לארגן את ביתו, מוזמן ליצור איתי קשר בדף הפייסבוק".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצב שנמצאים בו הרבה מאוד מבוגרים כמו:ניצולי שואה או אנשים מבוגרים שאין להם לא משפחה לא חברים פשוט עצוב מדינה אוכלת יושביה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר