חיוך לכל ילד

"חגגנו יום הולדת לילדים": אירוע "חיוך לכל ילד" למשפחות מועטות יכולת

כמאה בני אדם בהם ילדים והורים השתתפו באירוע החינמי בבריכה בראשון לציון

פורסם בתאריך: 13.8.19 17:43

120 בני אדם בהם ילדים והורים השתתפו היום (שלישי) באירוע "חיוך לכל ילד" שנערך בבריכה העירונית בשיכון מזרח למשפחות מעוטות יכולת. זו השנה השנייה שהפעילה החברתית, מיארה שרון, עורכת את האירוע בראשון לציון, על הפרוייקט עמלה שרון עם חברותיה ותורמים. נושא האירוע היה חגיגת יום לילדים שנולדו ביולי ובאוגוסט, אשר אין למשפחתן יכולת לחגוג להם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אחרי עבודה של שבועות רבים וארגון של תורמים רבים שעזרו, סיימנו היום בהצלחה ועם שמחה רבה את 'חיוך לכל ילד'", אמרה שרון. באירוע חולקו ארוחות בוקר וצהריים, התקיימה הפעלה והיום נסגר עם דברי תודה למארגנות.

"את הפרויקט עשיתי כמה שנים בירושלים. שנה שעברה זו הייתה השנה הראשונה שעשיתי בראשון לציון ולאור ההצלחה והביקוש עשיתי אותו גם השנה בעזרת כמה נשים נפלאות שעזרו לזה לצאת לפועל", הוסיפה שרון. לדבריה, "בין המארגנות ענת פנסו, אוקסנה חיחינשווילי והבת של מרצדס שההפנינג היה לעילוי נשמתה, לימור הרשקו".

חיוך לכל ילד

האירוע התחיל בשעה תשע בבריכת שיכון המזרח, הכניסה הייתה בחינם למשפחות מכספי מתרומות. לאחר הכניסה מכן סעדו המשתתפים ארוחת בוקר עשירה עם בופה שכלל גבינות, סלטים בורקסים ירקות ועוד. מפעילה מטעם האירוע חגגה יום הולדת לכל הילדים שנולדו בחודשים יולי ואוגוסט, אלו לא חגגו עם חבריהם בבית הספר ובגן. בסיום הפעילות היו גם עוגות יום הולדת לכל הילדים ושקיות הפתעה, לאחר שחייה בבריכה יצאו כולם לארוחת צהרים עשירה, לסיום כובדו המשתתפים בשולחנות עם קפה ועוגה, פירות העונה ושתיה קרה.

"לאורך כל האירוע היה צלם מגנטים, לראות את הילדים מגיל שנה ועד תיכון נהנים עם המשפחות שלהם וחברים מיום של קיץ ואווירה טובה זה היה הכל עבורי אמשיך לתרום ולעזור תמיד, זה האושר שלי ומה שעושה לי טוב, אני רוצה להודות בכל העוסקים במלאכה ולכל התורמים עם הלב הגדול", סיכמה שרון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר