ניידת משטרה (אילוסטרציה: שאטרסטוק)
shutterstock

פריצה לארגון "פתחון לב": "גנבו מזון שיועד ל-300 משפחות בראש השנה"

בפעם השנייה בחצי שנה קבוצת בני אדם נפרצו מחסני העמותה שמספקת מזון למשפחות נזקקות

פורסם בתאריך: 13.8.19 16:14

אלמונים פרצו לעמותת פתחון לב ביום חמישי האחרון וגנבו מזון שיועד למשפחות נזקקות. מנכ"ל פתחון לב בראשון לציון, אלי כהן, אמר כי "איך אנשים יכולים לפרוץ ולגנוב אוכל מארגון שמספקת מזון למשפחות נזקקות? נגנב לנו מזון ל-300 משפחות לראש השנה ולחלוקה של השבוע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ארגון פתחון לב הינו ארגון ללא כוונות רווח, שנוסד ב-1998 ופועל לשבירת מעגל העוני בישראל. הארגון מסייע ליותר מ-160 אלף בני אדם מידי שנה. "ביום חמישי האחרון בשעה עשר וחצי בלילה פרצו אנשים למחסני המזון של ארגון 'פתחון לב' וגנבו מזון שהיה מיועד לחלוקה של ראש השנה, העמיסו רכב מלא בחבילות מזון" הוסיף כהן.

זאת לא הפעם הראשונה שהמקום נשדד, "לפני כחצי שנה פרצו לנו למקום וגנבו לנו מלאי רב, לצערי למרות שהגשנו תלונה במשטרה ולמרות שהמקום מרושת במצלמות, התלונה נסגרה מחוסר עניין לציבור. אני חושב שלציבור יש עניין במקרה כזה" אמר כהן.

כהן טוען כי הפעם החקירה תהיה פשוטה יותר, "המצלמות קלטו גם את מספר הרכב של הפורץ, העברנו הכל למשטרה בצורה מסודרת אבל עד לרגע זה אף אחד לא עדכן אותנו בנעשה, אין צורך לעשות פעולות חקירה מיוחדות ברגע שיש מספר רכב, איתור האדם צריך להיות ביידית". לדבריו,"אפשר להבין מי הבעלים של הרכב ולעצור אותו, אני מאוד מקווה שהפעם זה לא ייסגר מחוסר עניין לציבור ולהערכתי זה יכול להיות אותו בן אדם". 

חלק מהמזון שנגנב היה מיועד לחלוקה כבר בשבוע הקרוב, דוגמת משטח תפוחי אדמה, ירקות, פירות, פסטות ושימורים. בנוסף נגנב מזון יבש ברובו שנאגר כדי לספק ל-300 משפחות בראש השנה סלי מזון. "נשמח לעזרה מהציבור, מי שרוצה לתרום יכול להתקשר 5068*, נשמח לכל עזרה", סיכם כהן.

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו, מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר