פאו וואו

ארזתם לבד? ה"פאו וואו" יהפוך למטוס עם טעמים מסביב לעולם

הבר-מסעדה בראשון לציון חוגג יום הולדת חמש, עם קרב סכינים ואוכל בינלאומי. זה מה שמחכה לכם:

פורסם בתאריך: 13.8.19 11:23

בפאו ואוו חוגגים יום הולדת חמש עם קרב סכינים שיתקיים במשך חמישה ימים. אומנם לא יהיו מנצחים בקרב הזה, אך שי ביטר מבעלי המקום מבטיח: "זאת הולכת להיות חגיגה גדולה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הפאו ואוו הממוקם ברחוב רוטשילד 62, הוא בר מסעדה של אוכל רחוב הפועל בכל יום משעות הצהרים המוקדמות ועד אחרון הלקוחות. בשבוע הבא, החל מיום ראשון ועד יום חמישי יחגוג המקום חמש שנים להיווסדו באירוע גדול ומתמשך של קרב סכינים שיתקיים בכל ערב, החל מהשעה 20:00 בין שני שפים שונים.

"ליום ראשון הבאנו את השפית סאוולי שתכין אוכל תיאלנדי וויטנמי ומולה יתחרה השף איתי לוי עם אוכל יפני סיני", מספר ביטר, "ביום שני יש לנו שפית שתכין ערב פרסי מול שפית הודית וביום שלישי יש ערב ארגנטינאי מול ברזילאי. בשניהם יהיה בשר טוב על האש".

עוד בתכנון: יום רביעי מסתמן כאירופאי. "אנו עוברים למתוקים מפריס מול מתוקים מאמסטרדם", אומר ביטר ומדגיש כי "ביום חמישי צפוי להתקיים קרנבל אמיתי של הופעה עולמית מכל העולם".

"בנוסף לקרב סכינים יהיה גם די ג'יי בכל ערב אשר יתאים את המוזיקה לאוכל האותנטי. לאורחים צפויה מוזיקה יפנית, לטינית בהתאם לסוג האוכל שימתין להם".

הפאוו ואוו הידועים בהפקות המושקעות שלהם, מבטיחים שלקחו צעד קדימה גם את נושא התפאורה במקום. מכיוון שהקונספט החגיגי הוא אוכל מסביב לעולם, בפאוו ואוו החליטו שהתפאורה תשדר גם היא תחושה עולמית. התפאורה במקום תהיה דמוית מטוס והמלצריות יתחפשו לדיילות. בנוסף, חלק מהלקוחות שיגיעו יזכו לקבל מתנות בכניסה, כמו כיסוי לדרכון מעור עם הלוגו של הפאוו ואוו, צנצנות עם תבלינים ועוד.

"הולכת להיות חגיגה גדולה", מבטיח ביטר, "יום הולדת זה רק פעם בשנה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר