גינה
גינה

"הגינה הציבורית מחוץ לבית שלנו הפכה לפאב שכונתי"

החיים של הדיירים ברמת אליהו הפכו לסיוט, מדי ערב ועד השעות הקטנות של הלילה, הם סובלים ממטרדי רעש ולכלכוך של בני נוער משועממים בחופשה. העירייה: "נגביר פיקוח"

פורסם בתאריך: 11.8.19 14:08

החופש הגדול בעיצומו ודיירי רחוב "מלכי ישראל" בשכונת רמת אליהו מרגישים אותו במלוא העוצמה. הסיבה: הגן הציבורי שנמצא בסמוך לבתי המוגרים הפך מוקד למפגשי בני נוער, דבר שהפך למטרד בפרט בשעות הלילה.

לטענת תושבים בני נוער שנפגשים בגן שותים לשוכרה, שומעים מוזיקה, צועקים ולא נותנים להם מנוחה. "הבעיה קיימת שנים ופנינו כמעט לכל גורם אפשרי", טוען אחד הדיירים, "היה פה בעבר מנהל מטעם הפיקוח, ופנינו בכתב גם לראש העירייה היוצא וגם לראש העירייה הנוכחי. הובטח לנו בעבר שדברים יטופלו ושיוגברו הסיורים, אבל כלום לא קרה וכלום לא השתנה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עוד מוסיף הדייר כי "גם כשמתקשרים למוקד לא מגיעות ניידות, ולעיתים פניות נמחקות או נטען שלא התקבלה פנייה. אנחנו אפילו לא יכולים להוציא את הראש מהחלון כי הוא ממש מעל הגן. הם כאילו בתוך הבית שלנו, אנחנו שומעים את הרעש, הצרחות, הכל".

הדיירים טוענים כי בעבר לא היומפגשים של בני נוער בגינה הציבורית, שכבר הפכה למטרד של ממש. "עם הזמן הגינה הפכה להיות, משעות אחר הצהריים המאוחרות, כמו פאב שכונתי של קבוצות נערים ונערות, ששותים כמויות אלכוהול שלא היו מביישות פאב".

הדיירים מספרים כי הם חוששים לפנות אל בני הנוער ולבקש מהם שקט. "אנחנו לא פונים אליהם, בעיקר אחרי שהיו מקרים שבהם נפגעו אנשים שהעירו לקבוצת נערים שיכורים.  כולנו כאן אנשים מבוגרים שמחפשים שקט ושלווה. מקרי האלימות במדינה גואים, ובכל רגע שומעים על עוד נרצח בגלל ריב, אז אף אחד מהשכנים לא מעז לפנות אליהם", אומר אחד הדיירים.

"אנחנו משלמים מיסים ויש עירייה שאמורה לאכוף את החוקים", הוא מוסיף, "אנחנו חיים פה בחשש גדול ברעש בלתי נסבל ולכלוך וזוהמה שנשארת בגן מדי יום, הם משאירים פה שקיות, פחיות, לפעמים גרעינים, לפעמים שוברים בקבוקים. הם גם משתינים בכל פינה, גם על המתקנים בגן".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "השיטור העירוני יגביר נוכחות במקום ויבצע אכיפה בהתאם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר