מוסך
אילוסטרציה

כנס חירום של בעלי המוסכים ביס פלאנט: "הרפורמה בביטוחי הרכב תהרוס אותנו"

בעלי המוסכים מתנגדים לרפורמה שמנסה להעביר משרד האוצר, שתעניק לחברות הביטוח כוח ליצור מונופול בתחום תיקון הרכב

פורסם בתאריך: 8.8.19 12:03

איגוד המוסכים עורך כנס חירום ביום רביעי הבא, ה-14 באוגוסט 2019, בעקבות התוכנית של משרד האוצר לאפשר לחברות הביטוח לייצר מונופול על שוק תיקוני הרכב. בקריאה לכינוס נכתב כי "הרפורמה בביטוחי הרכב היא ניסיון ממשלתי לחיסול טוטאלי של הבחירה החופשית והתחרות במוסכים ובמרכזי השירות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הכנס יהיה הראשון מתוך שלושה כנסי חירום שיזם איגוד המוסכים נגד תוכנית הממונה על שוק ההון והביטוח לשינוי מבני בשוק ביטוחי הרכב. בעלי המוסכים רואים ביישום התוכנית פגיעה בפרנסתם ובפרנסת עובדים רבים בענף היות ולדבריהם, הרפורמה תעניק לחברות הביטוח אפשרות ליצור מועדון מצומצם של כ-200 מוסכים שיאושרו לתקן נזקי תאונות דרכים בביטוח מקיף וצד ג', מה שישאיר קרוב לאלף מוסכים ללא פרנסה. 

יו"ר איגוד המוסכים בישראל, רונן לוי מסר כי "לא נאפשר לממונה על שוק ההון להרוס את ענף המוסכים בישראל ואת כלל התחרות בענף. מפתיע במיוחד הניסיון הנואש לאשר בחוק את הריכוזיות הענפית בתחום חלקי החילוף. עובדי מדינה שטובת הציבור אינה לנגד עיניהם מחויבים לתת דין וחשבון על ניסיון פגיעה כה עוצמתי ועל כן יצאנו למאבק צודק כנגד הניסיון הציני לחסל את השוק".

לוי הוסיף כי "מה שקורה שמנדבים לקוחות אל 200 מוסכים מתוך 1,200. אני במשא ומתן עם המפקח על הביטוח כדי שלכולם תהיה הזדמנות שווה לקבל את הלקוחות ושלא יהיה תעדוף לא הוגן על בסיס אינטרסים לא טהורים. אנחנו רוצים שתהיה הזדמנות שווה לכל מי שמשרד התחבורה נתן לו רשיון, וכמובן גם נלך אל בית משפט".

רשות שוק ההון מסרה בתגובה כי "הרפורמה שפירסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מוזילה באופן ניכר את מחירי ביטוח הרכב לכלל הציבור בישראל. הרפורמה דואגת לכך שחברות הביטוח יעניקו את הטיפול המיטבי והאיכותי ביותר לרכב המבוטח. הרפורמה תחזק את כוחו של הנהג הישראלי מול חברות הביטוח ומול בעלי אינטרס המבקשים למנוע כל קידמה".

הכנס ייערך במתחם יס פלאנט בראשון לציון, ביום רביעי ה-14באוגוסט 2019, אליו יגיעו בעלי מוסכים מרחבי גוש דן.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציוןכאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר