פחי אשפה בקריית קאליב
"חסר ניקוי בקיטור".צילום ארכיון: קריית קאליב

"המדרכות בעיר מזוהמות": תושבי ראשון לציון מתלוננים על מצב הניקיון בעיר

יוסף אהרונוב מרחוב ביאליק: "בערים רבות מנקים באמצעות לחץ קיטור ואצלנו רק עם מטאטא ופח כמו בימי המושבה". העירייה: "אנו לקראת מכרז לקרצוף מדרכות"

פורסם בתאריך: 8.8.19 09:01

תושבים בראשון לציון מתלוננים על אופן הניקוי של רחובות העיר. "המדרכות בעיר מזוהמות ומלוכלכות", מלין תושב העיר יוסף אהרונוב ומסביר כי "לשלוח מנקי רחוב עם מטאטא ופח ואפילו עם מכונה שמטאטא את המדרכות זה נחמד, אבל בכדי לנקות את הצחנה והטינופת חייבים מכונת קיטור שמנקה בעזרת מים, כזו ששוטפת ומקרצפת את המדרכות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אהרונוב המתגורר ברחוב ביאליק בעיר ועובד כנהג מונית טוען כי בערים רבות ניתן לראות  מכונות קיטור חדישות לניקוי הרחובות. "אני עובד בכל רחבי הארץ", הוא מספר ומוסיף כי "בתל אביב, בת ים, ירושלים וערים נוספות אני רואה שעובדי העירייה מנקים עם מכונת קיטור ושוטפים את המדרכות. בעוד שאצלנו, במרכז ראשון, יש טינופת של ממש. כתמי שמן של קטנועים, שתן של כלבים ולכלוך שמצטבר עקב הליכה של אנשים".

"עצוב לי שבעיר שלי המדרכות נראות בצורה כזו", אומר בכאב אהרונוב "אני רואה את מנקי הרחובות עובדים כמו פעם, בתקופת הפרדסים של ראשון  בימי המושבה, בעזרת מטאטא ופח בלבד. זה נראה למישהו הגיוני? חייבים להתקדם כמו בשאר הערים", הוא מסביר כי לדעתו "צריך שישטפו לפחות פעם בשבוע – זה המינימום, לא יעלה על הדעת שבתקופה בה לא יורדים גשמים המדרכות לא יעברו שטיפה בכלל".

גם עליזה המתגוררת ברחוב גלוסקין שבשכונת גן נחום מתלוננת על מדרכות מטונפות. לדבריה ניתן לראות ברחוב זד"ל במרכז העיר את מדרכות נקיות, בדגש על אזור המסחרי זאת לעומת מקומות אחרים. "היכן שיש חנויות המדרכות ללא לכלכוך ושמן והיכן שלא – הכל דביק ושחור", היא אומרת ומדגישה כי "מחובתה של העירייה לטפל בבעיה במיוחד כעת בתקופת הקיץ".

מהעירייה נמסר כי "ראשון לציון מדורגת מדי שנה, כעיר הנקייה בישראל מבין הערים הגדולות בסקר איכות חיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. באשר למדרכות במרכז העיר. העירייה נמצאת לקראת מכרז לקרצוף מדרכות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לאון

    אנשים אידיוטים, אתם יודעים איזה רעש זה מכונת קיטור?? כל אחד נהיה פה מומחה לניקיון

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר