אלכוהול. אילוסטרציה
להגביר את הפיקוח על הנוער. אילוסטרציה: שאטרסטוק

יוזמה: פקחי העירייה יוכלו להחרים אלכוהול במשך כל שעות היממה

סגן ראש העירייה מקסים בביצקי מקדם תיקון לחוק העזר העירוני שיאפשר גם לפקחים לאכוף את שעות השתייה בפומבי. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 5.8.19 15:24

בישיבת ההנהלה שהתקיימה אתמול (ראשון) הועלתה הצעה ע"י סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בביצקי, להוסיף תיקון לחוק העזר העירוני בראשון לציון של הסדר והניקיון.

מטרת תיקון חוק העזר הוא לאפשר לעירייה ולפקחיה להסדיר ולאכוף מצבים של עישון נרגילה וצריכת משקה אלכוהולי במקום ציבורי, כגון, גינות ציבוריות, סמוך לקיוסקים וברחובות העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נכון ליום החוק מורה כי החל משעה 21:00 בערב ועד לשעה 06:00 בבוקר חל איסור לשתות משקאות משכרים במקומות ציבורים ובסמכות המשטרה להחרים משקאות אלה. בנוסף, בסמכות המשטרה להחרים משקאות גם בייתר שעות היממה אם הדבר מפר סדר ציבורי או גורם לסכנה.

בביצקי שנלחם באלכוהול גם בחוף הים טוען כי תיקון חוק העזר העירוני ייתן סמכויות גם לפקחים לעשות זאת ולא רק לשוטרים שעבודתם רבה.

"אם עד היום המשטרה היא זו שהייתה לה את הסמכות להחרים אלכוהול במהלך שעות היממה, אז כדי לדאוג לסדר הציבורי אני מבקש לתת את הסמכות הזו גם לפקחים של השיטור העירוני שלאחר שיקול דעת אם יראו שהדבר מפר סדר, או מסוכן לציבור יוכלו לפעול בהתאם" אומר בביצקי.

עד מדגיש בביצקי כי "סמכויות הפקחים יהיו לאכוף את האלכוהול במיידית החל משעה 21:00 בלילה ועד לשעה 06:00 בבוקר וגם במהלך כל שעות היממה אם הדבר יהווה סכנה. אני רואה לנגד עיני את טובת הציבור, אדם שרוצה לשתות אלכוהול, אין שום סיבה שיעשה זאת במקומות ציבורים, לשם כך יש מקומות המורשים לכך, ברים ומסעדות וכן בביתם של אנשים, חשוב לי שכולם ירגישו בטוחים ברחובות ולא ירגישו מאוימים מאנשים כאלה ואחרים שבוחרים לעשות זאת במרחב הציבורי" הוא מסכם.

ביום רביעי בישיבת מועצה הקרובה הנושא יעלה לדיון, כאשר אם יצביעו רוב חברי המועצה בעד, יעבור תיקון חוק העזר למשרד הפנים. "אני מקווה שכל חברי המועצה יראו את טובת הציבור כמוני ויצביעו בעד תיקון חוק העזר", מסכם בביצקי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר