דו"ח

קמפיין הבחירות שהכעיס את הראשל"צים: "בדיחה ממש לא מצחיקה"

תושבים רבים שבילו בחופי הים גילו לתדהמתם שקיבלו דוח. רק אחר הכעס והעצבנים התברר שמדובר בקמפיין בחירות

פורסם בתאריך: 4.8.19 09:34

תושבים מראשון לציון, שהגיעו אתמול (שבת) לחופי הרחצה בעיר והופתעו לגלות שקיבלו דוחות, גילו כי מדובר בקמפיין בחירות, שעורר כעס בקרב רבים מהם.

אתמול הוצדמו לשמשות הרכבים שחנו בחופי ראשון לציון דוחות פיקטיביים, לפיהם הרכב נסע בשבת ועבר על סעיף 132.2 על פי מדינת חוקי ההלכה. הצצה נוספת גילתה כי מדובר בפלייאר מטעם "ישראל ביתנו", לקראת הבחירות לכנסת ה-22 שיתקיימו בעוד כחודש וחצי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה ממש לא הצחיק אותנו", אומר אברהם אלון תושב ראשון לציון, "הגענו לרכב אחרי כמה שעות שבהן בילינו בים, ונדהמנו לראות דוח על סך 100 שקל על השמשה למרות שחנינו כחוק. רק אחרי שראינו שחולוק דוחות לכל הרכבים מסביב ואחרי שקראנו במה מדובר הבנו שזה קמפיין בחירות. אנחנו אנשים מבוגרים, שומרי חוק וזה היה לא נעים בכלל".

תושבת נוספת מראשון לציון, סיפרה כי "הייתי בטוחה שחולקו דוחות ושהעירייה עשתה על כולנו קופה, אבל אז הבנתי שמדובר במקפיין בחירות. זו בדיחה ממש לא מצחיקה. אני לא מבינה איך מישהו אישר את זה, איך אף אחד לא חשב מה זה מה זה לצאת מהחוף, אחרי בילוי, ולגלות הפתעה כזו על שמשת הרכב".

המשנה לראש העירייה ו8מחזיק תיק החופים, עידן מזרחי, מסר: "צר לי שחברי מפלגת ישראל ביתנו מייצרים פאניקה לחינם לתושבי העיר, אנחנו לא חלק מהמשחק הפוליטי הזה. אנחנו עיר שיוונית ויש בה מקום לכולם. למיטב זכרוני, במהלך כל שנות כהונתו של ראש הממשלה בנימים נתניהו לא נשבר הסטטוס קוו ואין סיבה שזה יקרה עכשיו".

יו"ר סניף ישראל ביתנו בראשון לציון, ברלין יבגני, מסר בתגובה: "אנחנו בישראל ביתנו בעד המסורת היהודית ונגד כפייה דתית. אנו דוגלים בחיה ותן לחיות. הפלאיירים שחולקו בכל רחבי הארץ על ידי צעירי ישראל ביתנו, נועדו להמחיש כיצד עלולה להיראות מדינת הלכה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רענן

    זו לא בדיחה זו מציאות שתהיה אם הימין של נהתניהו והחרדים ישלטו במדינה. אז קנס של 100 שקל יהיה 1000 שח אם תעיזו ללכת לים!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר