מבנה הספרייה העירונית

לשכת עורכי הדין של מחוז מרכז עברה ל"כותר ראשון" בראשל"צ

יו"ר מחוז מרכז, רומי קנבל, מצאה מקום משכן חדש ללשכה: הספרייה העירונית בעיר. "זו עיר מטרופוליטנית, ומבחינת מספר עורכי הדין היא השנייה בגודלה בארץ"

פורסם בתאריך: 30.7.19 12:26

ראשון לציון נבחרה למקום משכנה של לשכת עורכי הדין במחוז מרכז. בבחירות לראשות הלשכה הארצית שנערכו ב-18 ביוני 2019 נבחר אבי חימי, ורומי קנבל נבחרה לתפקיד יו"ר מחוז מרכז הראשונה ועליהם הוטל למצוא משכן ללשכה. מחוז מרכז כולל שטח שיפוט ומתן שירותים של לשכת עורכי הדין מגדרה ועד חדרה, הוא הוקם לפני כשלוש שנים עקב צורך במחוז נוסף, נפרד ממחוז תל אביב.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


 לשכת עורכי הדין הייתה בהקמה ברמלה אך כעת הועברה לבית הפרקליט הממוקם ב"כותר ראשון", מבנה הספרייה העירונית, בקומה הראשונה ובקומת הקרקע שברחוב תרמ"ב בראשון לציון. יו"ר הלשכה הארצית, עו"ד אבי חיימי, ויו"ר מחוז מרכז, עו"ד רומי קנבל, עבדו יחד כדי להקים בעיר את בית הפרקליט שיהווה בית לכלל עורכי הדין במחוז המרכז, עו"ד חיימי מצא את המקום ועו"ד קנבל קידמה את המעבר.

 במקום יוכשרו עורכי דין מקצועית לטובת האזרחים, יעברו השתלמויות שבועיות ויומיומיות בהכשרתם ובנוסף יהווה המקום בתי דין למשמעת בלשכת עורכי הדין של מחוז המרכז. לדברייה של עו"ד קנבל, "ראשון לציון היא עיר מטרופוליטנית, מגוונת ותוססת, ומבחינת מספר עורכי הדין היא העיר השניה בגודלה בארץ. המבנה ברחוב תרמ"ב מאוד יפה".

יו"ר לשכת עורכי הדין של מחוז מרכז רומי קנבל

"במהלך השנה האחרונה נעשתה חשיבה סביב בית הפרקליט מחוז מרכז", אמרה עו"ד קנבל.  "היכן למקם את בית הפרקליט שפרוס גיאוגרפית לאורך המדינה, אחת הערים שנמצאת במחוז זה היא ראשון לציון, שהיא העיר הרביעית בגודלה במדינה, ולאחר בדיקה וניהול משא ומתן ושיח פורה עם ראש העיר רז קינסטליך הוחלט למקם את בית הפרקליט בה", הוסיפה עו"ד קנבל.

 "היכן שנמצאת הספרייה העירונית, בקומת הקרקע יהיה אולם עם 200 מקומות ישיבה ששם יהיו הרצאות ובקומה מעליו את המשרדים, זה בהחלט צעד משמעותי לכלל עורכי הדין ולעיר ראשון לציון", סיכמה עו"ד קנבל.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר