חי כיף. צילום: אבי קקון
חי כיף. צילום: אבי קקון

מחפשים סידור לילדים באוגוסט? העירייה מציעה קייטנה ליום אחד

אחרי פיילוט מוצלח בשנה שעברה, גם השנה יארח החי כיף במהלך חודש אוגוסט קייטנה ייחודית שבה ההורים יוכלו לבחור את מספר ימי ההשתתפות

פורסם בתאריך: 29.7.19 13:48

בעוד כשבועיים יסתיימו כל הקייטנות של מחזור ב', וכמו בכל שנה יחל המרוץ למציאת סידור לילדים בחודש אוגוסט. בדיוק מסיבה זו, בחי כיף בראשון לציון מציעים להורים ולילדים "קייטנה ליום אחד" – מהשעה שמונה בבוקר ועד חמש אחר. זאת, כשנה לאחר שהמסגרת נוסתה בצלחה.

"בכל שנה ההורים במרדף אחרי פעילויות לילדים בחודש אוגוסט, מנסים למצוא סידור, וזה בהחלט לא קל", אומרת ורד גבאי, מנהלת החי כיף. "גם לא תמיד צריכים שבועות מלאים – הורים רבים לוקחים חופש באוגוסט, המשפחה עוזרת כמה שהיא יכולה, ונשארים עם ימים בודדים של חלון שצריך לסגור. כאן 'קייטנת יום אחד' של החי כיף נכנסת לתמונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הפעילות שלנו נותנת מענה להורים ולילדים בלי לקרוע להורים את הכיס", מוסיפה גבאי, "הפעילות מאוד חווייתית, מהכנת ארטיקים לבעלי החיים ושיפודי פירות, יצירה משחקים, הכל מהכל, וכמובן עם ערך מוסף לילדים – טיפול בחיות ואהבת החי".

הקייטנה, שמיועדת לילדים מגיל חמש עד עשר, תתקיים בין התאריכים 1 ל-29 באוגוסט, והיא תכלול ארוחת בוקר שבה כריך ושוקו או טרופית וכן ארוחת צהריים בשרית שמתבשלת במקום. בשעות הבוקר יתקיימו שיעורי וטרינריה, בכל יום על חיה אחרת, לצד טיפול שוטף בבעלי החיים. בנוסף יתקיימו חוגי קולינריה ויצירה, משחקי חברה ופעילויות עם מתנפחים רטובים ויבשים.

המחיר היומי עומד על 135 שקלים לתושבי ראשון לציון ו-150 שקלים לתושבי חוץ. לנרשמים מראש לחמישה ימים ומעלה העלות היא 100 שקלים ליום.

המשנה לראש העירייה שאחראי על החי כיף, עידן מזרחי, מסר: "מצאנו את הפתרון המושלם עבור הורים בחודש אוגוסט, שהוא למעשה פתרון לימים ספורים. כך ההורים יוכלו להמשיך בעבודה בזמן שהילדים נהנים בקייטנה איכותית ואוהבת בעלי חיים. אני מודה לורד גבאי, מנהלת החי כיף, על הובלת הפרויקט המצליח. נשארו מקומות אחרונים בהחלט ואני מזמין את התושבים להצטרף לחוויה בלתי נשכחת עבור הילדים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר