צילום: HDesert / shutterstock.com

נלחמים בגירושים: עיריית ראשון לציון תעניק קורס הכנה לזוגות טריים

מדובר בשלב הראשון ביוזמה החברתית שצפויה להתרחב ולכלול סנדאות נוספות. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 28.7.19 17:43

לקראת חג האהבה ט"ו באב, תעניק יוצאת עיריית ראשון לציון ביוזמה חברתית שעשויה לצמצם את מספר המתגרשים בעיר: קורס הכנה לזוגיות שיוויונית לזוגות טריים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זוגות המתגוררים בראשון לציון, ונמצאים לקראת חתונה או בשנה הראשונה לנישואים, יוכלו לקבל מתנה קורס הכנה לזוגיות שיוויונית.

הקורס, "מבשלים זוגיות", כולל סדנאות בהנחיית ויועצות זוגיות מוסמכות, מומחה לגבריות חדשה, מומחית למיניות בריאה ומומחית בתחום הפיננסיים וכלכלת המשפחה.

מדובר רק בשלב הראשון ביוזמה החבריתית שצפויה להתרחב ולכלול סנדאות בנושא עריכת הסכמי נישואים וליווי זוגות להתמודדות תומכת ומאפשרת על רצף החיים.

יותר מ-30 אחוז מהזוגות הנשואים מתגרשים לאחר כשלוש שנים. על מנת להתמודד עם התופעה, החליטו בעיריית ראשון לציון להוביל תוכנית אסטרטגית עירונית, שגובשה במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים על ידי יועצת ראש העירייה איריס כגן, בשיתוף היזמית המקומית אילנית אפריים הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול ואגף הנוער והצעירים בעיריית ראשון לציון.

זאת, מתוך אמונה כי זוגות רבים ייקחו אחריות ויבחרו להצטרף לקורס, קורס שיהפוך במהרה לאחת מתחנות ה"חובה" שעובר כל זוג בהכנות לקראת החתונה. מהלך זה הינו מהלך ראשוני לתוכנית אסטרטגיית רחבת היקף הנבנית בעיר שתאפשר לזוגות להיתמך בה לאורך שנים  ובנקודות משבר ואו  צמיחה.

"זוגות צעירים בימינו ניצבים בפני אתגרים רבים בראשם יוקר המחייה שמשפיעים רבות על ההתנהלות הזוגית ועל קבלת ההחלטות בתוך התא המשפחתי שמשפיעות על הסביבה, לכן החלטנו להעניק מתנת נישואין מקורית שתשפר את התקשורת הבין זוגית ואף תצמצם מקרים של פירוק הנישואין", מסר ראש העירייה, רז קינסטליך, והוסיך כי "אנו מקווים כי ערים רבות יצטרפו בעקבותינו ליוזמה הזו ויחד יסייעו לנו להפוך את העולם למקום טוב יותר".

מ"מ ראש העירייה ליאל אבן זהר, המשמשת גם כיו"ר ועדת מעמד האישה בעיר, מסרה: "העיר ראשון לציון בהנהגה החדשה רואה בחזון של שוויון מגדרי וסיוע לצעירי העיר – ערכים שראוי לקדם. תוכנית 'מבשלים זוגיות' המקסימה, היא חלק מהאג׳נדה הזו, ואנו מודים ליועצת מעמד האישה ולכל העושים במלאכה".

איריס כגן חכמון, יועצת ראש העירייה לקידום מעמד הנשים ושוויון מגדרי, שיזמה את הקורס, אמרה כי "כל אחד מהנושאים האלו עליהם ידונו בקורס וכולם יחד יגדילו את הסיכויים להישאר יחד ויבטיחו זוגיות יותר בריאה ויציבה לימים תוך שימור בעתיד של מסגרת משפחתית צומחת ומעצימה לצאצאיה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר