גניבות בחוף הים. צילום להמחשה בלבד

תושבים מתוסכלים: למה המחירים בחוף הים בראשון לציון כל כך גבוהים?

תושבי ראשון לציון מאוכזבים: יקר לבלות בחוף הים, אפילו לעומת תל אביב. בדקנו כמה אתם משלמים עבור בילוי על החוף

פורסם בתאריך: 21.7.19 11:14

עונת הרחצה בשיאה, ועל פי תלונות התושבים גם המחירים. תושבי ראשון לציון מתלוננים כי לצד המחסור התמידי בחניה בסמוך לחופים, הבילוי בים הפך להיות יקר מאוד, גם לאחר הנחת התושב שלה הם זכאים. לדבריהם, המחיר מאגד עלויות של השכרת כיסא, שמשייה, מים ושירותים נוספים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"המחירים עדין יקרים לעומת תל אביב", טוענת תושבת העיר שירלי שטרן בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" ומספרת כי "עברתי לראשון בקיץ שעבר והתאכזבתי מהמחירים כאן. תל אביב, שאמורה לכאורה להיות הרבה יותר יקרה, כי אין מה לעשות, אין על החוף של תל אביב בקיץ, זולה ב-50 אחוז מהמחירים פה, גם אחרי הנחת תושב".

לדבריה, "אם שכחתי את תעודת הזהות שלי, אני משלמת מחיר מלא. אני מגיעה עם בעלי ושני ילדים, ובחישוב מהיר זה לא פחות מ-100 שקלים לבילוי בים. לא בשביל כך התכנסנו".

מבדיקה נמצא כי בחוף ראשון לציון, עלות שמשייה או כיסא היא שישה שקלים לתושבי העיר ו-10 שקלים לתושבי חוץ, השכרת מיטת שיזוף עולה 15 שקלים לתושבי העיר ו-30 שקלים לתושבי חוץ ובקבוק מים קטן יעלה לתושבי העיר חמישה שקלים לעומת 10 שקלים לתושבי חוץ.

בתל אביב, לעומת זאת, המחירים זולים משמעותית – השכרת שמשייה או כיסא עולים שני שקלים לתושבי העיר ושישה שקלים לתושבי חוץ, ומיטת שיזוף עולה ארבעה שקלים לתושבי העיר ו-12 שקלים לתושבי חוץ.

נ', תושבת העיר, טוענת כי גם לתושבי חוץ צריך שיהיה מחיר אטרקטיבי, וכי גם המחירים הלכאורה מסובסדים עדין יקרים. "שמשייה ומיטת שיזוף יותר מעניינים אותי מבקבוק מים קטן כי מים אפשר לקחת מהבית", היא אומרת, "אבל כיסאות פחות רלוונטי בעיני להתחיל לסחוב. 15 שקל למיטת שיזוף לאחר הנחה זה מאוד לא אטרקטיבי".

לדבריה, "אם תל אביב יכולה בארבעה שקלים, אין שום סיבה שראשון לציון לא. הארנונה שאנחנו משלמים כאן היא מהיקרות בארץ, וגם לעשוק את האורחים שבאים מבחוץ זה לא תקין בעיני. שישימו שלט 'חוף לתושבי העיר' וזהו. אני מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויוריד את המחירים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר