צילום: גיא מגל
צילום: גיא מגל

אילו ביה"ס מובילים באחוז הזכאות לבגרות בעיר? כל הפרטים

הדוח מקיף את הזכאים לבגרות,לימודי מתמטיקה ואנגלית ברמת 5 יחידות, הצטיינות והתמדה, גיוס לצה"ל ושירות לאומי

פורסם בתאריך: 15.7.19 11:52

משרד החינוך פרסם אמש (ראשון)  נתונים הארציים של כלל מוסדות החינוך ברחבי הארץ לשנת הלימודים תשע"ח, 2018. הדוח מקיף את הזכאים לבגרות,לימודי מתמטיקה ואנגלית ברמת 5 יחידות, הצטיינות והתמדה, גיוס לצה"ל ושירות לאומי. לפי הדוח, ראשון לציון מובילה ביחס לממוצע הארצי במדדים רבים. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


83.4% מכלל תלמידי ראשון לציון זכאים לתעודת בגרות מלאה, עלייה של אחוז משנה שעברה, והרבה מעל הממוצע הארצי שעומד על 69.9%. בראשון לציון 30 בתי ספר תיכונים בהם לומדים כתשע אלף תלמידים בכיתות י' עד יב'. מוביל את הרשימה מקיף דתי אוריה עם 100% זכאות לבגרות, מקיף עמית עם 94.8%; הגימנסיה הריאלית עם 95.3% ואולפנת נתיב האולפנה 97.9% זכאות.

נתון נוסף שנבדק הוא אחוז הניגשים ל-4 ו-5 יחידות במקצועות אנגלית ומתמטיקה, נושא עליו שקד שר החינוך היוצא נפתלי בנט. בעוד הממוצע הארצי עומד על 16%, ממוצע התיכונים בראשון הוא 22% כשמוביל את הרשימה מקיף י"א עם 36.6% זכאות לבגרות. בישיבה התיכונית שברמת אליהו נרשמו 36% שלמדו חמש יחידות מתמטיקה, בגימנסיה הריאלית 35.5% ועמית עמ"ל עם 25.2%.

בנושא חמש יחידות אנגלית הגיעו תלמידי ראשון לציון ל-50% זכאות לבגרות לעומת הממוצע הארצי שעומד על 38%. בישיבה התיכונית ברמת אליהו למדו 88% לבגרות חמש יחידות באנגלית, אולפנת נתיב האולפנה עם 74.5% והגימנסיה הריאלית עם 73%.

בנושא הגיוס לצה"ל, שיעור המתגייסים בשנה שעברה אצל בנים עמד על 89% לעומת 89.9% מתגייסים השנה, עלייה של פחות מאחוז, ואצל הבנות נרשמה ירידה בשיעור הגיוס – 86% השנה לעומת 88.8% בשנה שעברה. 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר