אישה בדכאון
אילוסטרציה: שאטרסטוק

אם מראשון לציון: עזרו לי לממן מוסד גמילה לבתי ולהציל את ילדיה

בת 30 לקתה בנפשה והתמכרה לאלכוהול, אמה מנסה להציל את נכדיה ומתחננת לעזרה

פורסם בתאריך: 15.7.19 12:43

"כדי להציל את הבת שלי ולהשאיר את שני הילדים שלה בבית, לא נשארה לנו ברירה אלא לקחת אותה למוסד גמילה פרטי כדי שיעלו אותה על דרך המלך. אנא, עזרו לנו", כך מבקשת אם לשמונה ילדים, בעקבות ההתדרדרות במצבה של בתה, בת ה-30, המכורה לאלכוהול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


האם מספרת כי בתה התחתנה לפני כשבע שנים, עבדה וחיה חיים נורמטיביים, אלא שלפני שנתיים, עקב גירושים קשים היא אושפזה בבית חולים לפגועי נפש, ומאז היא מוכרת כסובלת מ-70 אחוזי נכות. בנוסף, הגרוש שלה בקושי נוכח בחיי הבנות, והיא זאת שמתמודדת לבד עם גידול הילדים.

לאחרונה, מספרת האם, הידרדר מצבה של בתה עקב שימוש באלכוהול יחד עם הטיפול התרופתי שהיא מקבלת בעקבות מצבה הנפשי. המוצא האחרון, כך לדברי האם, הוא טיפול של כחודש מחוץ לבית, הכולל טיפולים פסיכולוגיים, תרופתיים, תרפיה וגמילה. ואולם, הטיפול עולה כ-15 אלף שקל, והמשפחה, שמטופלת ברווחה ומתמודדת עם מצוקה כלכלית קשה, אינה יכולה לגייס סכום שכזה.

"אני תמיד עוזרת במה אני יכולה", מספרת האם, "הנכדות שלי הן כל עולמי. רק המחשבה שיקרה לבת שלי משהו או להן גורמת לי לשקוע בעצב גדול. אני מפרנסת את ילדי לבד כבר שנים, משתדלת לא להחסיר מהם כלום, אבל 15 אלף שקל זה משהו שאין לי. אני לא עובדת עם צ'קים או אשראי כי הבנק מזמן חסם אותי, וסכום כזה להביא במזומן זה לא משהו שאני יכולה".

פניתם לרווחה?

"אני מפחדת לפנות לרווחה כי אני יודעת שייקחו את הילדים של הבת שלי. ברור לי שאם נפנה לרווחה בבקשת עזרה ויידעו על המצב שלה, הבנות יהיו במשפחות אומנה".

לדבריה, "אנחנו משפחה מלוכדת, אוהבים אותם, תמיד נמצאים ועוזרים. צריך רק לעזור לבת שלי לעלות על דרך המלך. 15 אלף שקל, זה מה שמפריד בין חיי משפחה לבין לנתק את הילדים מהאמא שלהם. אני עוד מאמינה בבת שלי ויודעת שצריך רק עזרה כדי לייצב את המצב שלה. בשנתיים האחרונות, עם הטיפול התרופתי, היא ניהלה משק בית והכל היה בסדר. עכשיו יש נפילה אבל תהיה גם עלייה. בבקשה תצילו לי את הילדה ואת הנכדות. כל תרומה תעזור".

המעוניינים לסייע יכולים לפנות לשרה – 054-5379801

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר