שכחתם מגבת? מכונות אוטומטיות לרכישת מגבות הוצבו בחוף ראשון לציון

מגבות חוף גדולות יוצעו למכירה במחיר של 10 שקלים בלבד לאחת. הצבת המכונות האוטומטיות - במקביל למאבק להרחבת רצועת החוף

פורסם בתאריך: 14.7.19 10:50

חדש בחוף ראשון לציון: מכונות אוטומטיות לרכישת מגבות, בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד למגבת רחצה גדולה. זאת, כאשר בתום השימו ניתן לקחת את מהגבת הביתה או להעבירה לתרומה עבור בעלי חיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מכונות המגבות החדשה מתווספת לאשפרויות לאפשרויות לשכור מיטות שיזוף, כסאות ושמשיות, ולקנות קרם שיזוף. המגבות המוצעות עשויות פוליאסטר והן בגודל של 70X140.

המכונות האוטומוטיות יוצבו בכל חופי העיר החל מהשבוע הבא, כאשר בסוף השבוע האחרון הוצבו בחופי ראשון לציון חמש מכונות אוטומטיות לרכישת מגבות.

מי שמובילה את הפרויקט היא חברת ייזום ראשון, כאשר הוא נעשה בשיתוף עם עמותת "תנו לחיות לחיות", כך שבסיום השימוש ניתן לקחת את המגבת הביתה או לתרום אותה לבעלי חיים. לצורך כך, בקרוב יוצבו ארגזים לצד המכונות אליהם ניתן להשליך את המגבות המשומשות.

 

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, אמר: "זהו צעד נוסף בהנגשת חוף הים. אם בעבר היינו צריכים להיערך, להתכונן ולהצטייד לפני היציאה לים, המטרה שלנו היא להקל כמה שניתן ולאפשר בילוי נוח ומוזל לתושבי העיר".

הצבת המכונות על החוף נעשתה בזמן שראשון לציון נאבקת על מנת לקבל לידה את השטח שירחיב משמעותית את רצועת החוף, ובתוך כך את שטחי החנייה.

במסגרת זו, כך ציינו בעירייה, סייר ראש העירייה רז קינסטליך, עם ראש מטה הדיור הלאומי, זאב ביילסקי, על מנת להראות לו מקרוב את השטח ואת המצוקה עימה מתמודדת ראשון לציון בכל הנוגע לחוף הים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר