דרוש: גבר שרוצה להיות אבא עם אשה שקצת התייאשה ממערכות יחסים

עשר שנים אחרי שעזבה את ראשון לציון, חוזרת שמרית כהן, עם פוסט שבו סיפרה על חזרתה לעיר היין כדי להגשים את החלום ולהיות אמא במשפחה קצת אחרת

פורסם בתאריך: 10.7.19 18:08

"נשים מאוד עצמאיות היום ולא מוכנות לסבול את מה שפעם היו מוכנות לסבול והיה מקובל. היום יש הרבה אופציות והכל פתוח. נראה שהעולם הולך לכיוון הזה וכל התא המשפחתי המוכר וישן יילך וידעך". כך אומרת שימרית כהן, בת 40, שגדלה בראשון לציון, והחליטה לחזור לעיר כדי להפוך לאמא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לפני כעשור עזבה כהן את ראשון לציון ועברה לרמת גן. כעת היא שבה לראשון לציון, במטרה להפוך לאמא באמצעות הורות משותפת.

כדי למצוא את הפרטנר שיעזור לה להגשים את החלום, היא פירסה פוסט אמיץ וחושפני בפייסבוק, שבו סיפרה על החלטתה לשוב לראשון לציון כדי לממש את רצונה להיות אמא, וביקשה את עזרת הגולשים במציאת הגבר שיסכים להיות שותף.

"אני לא חשבת שאני אמיצה", אומרת שמרית ל"השקמה ראשון לציון", "אני עושה מה שאני צריכה לעשות כדי לקדם את המטרה שלי ולתת לה יותר חשיפה. אולי זה מעט חושפני, אבל זה כמעט כלום למה שאנשים חושפים".

"אני גם לא מרגישה תחושת כישלון", היא מוסיפה, "אני חיה חיים מאוד מלאים מעבר לעבודה יש לי המון פעילויות וחברים והתעסקויות. הגעתי לגיל 40, ואז נזכרתי שאני רוצה ילדים. זה לא עניין אותי עד אז, כי החיים שלי היו מלאים. אם השעון לא היה מתקתק הייתי דוחה את ההורות".

שמרית מספרת כי כי החליטה על הורות משותפת לאחר שבכל שנותיה מערכות היחסים שניהלה לא הבשילו להקמת משפחה. "לא מצאתי את האחד הרציני שאיתו אצליח לבנות איתו בית", היא אומרת, "הגעתי לגיל 40 והבנתי שאם אני רוצה זה עכשיו אני צריכה למצוא פרטנר לזה, ומבחינתי תרומת זרע לא באה בחשבון, כי זה אומר שאני מוותרת על אבא לילד שלי ובעיניי זה מאוד חשוב".

"אנשים היום בוחרים במה שמתאים להם ולאו דווקא בנורמה החברתית הידועה של זוגיות נישואים והורות", היא ממשיכה, "הכל פתוח היום, ולי באופן אישי הרבה יותר נוח להיות בהורות משותפת, דבר שמשאיר לי גם זמן לעצמי. אנשים שמגיעים לגיל 40 רגילים גם לחיים שלהם, לשקט, וברגע להחליף את זה בהורות של 24/7 זה מאוד קשה, כך שהייתי שמחה למצוא את הפרטנר המתאים כדי לא לעשות ויתור לגמרי על החיים שלי".

כבר חצי שנה ששלומית מחפשת את הפרטנר המתאים. כאשר במקביל החלה לערוך בביתה מפגשי הכרויות לאנשים שמעוניינים בהורות משותפת. "אם אני יכולה לעזור לעצמי, אז למה שלא אעזור לעוד כמה בדרך?", היא אומרת.

ומה את מחפשת?

"את האחד שתהיה לי כימיה טובה איתו ושיהיה יציב בנפשו. האפשרות היא לסטרייט או לזוג גייז".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שמקו

    ליאל אבן זהר: "לשמחתי מקרי האלימות היו בגנים פרטיים ולא בגני עירייה – אצלנו יש פיקוח"
    ___________________
    (ומה קורה לגנים פרטיים בראשון לציון? זה לא שטח עיריית ראשון לציון?!

  2. אמא ifv

    אם את לא מסתדרת במערכות יחסים למה את צריכה גבר שיהייה אבא?את יודעת איזה כאב ראש זה?וכמה דטגות?זה ממד לא אחראי לעשות ילד עם גבר שאת לא מכירה בכלל ועוד לחתום על הורות משותפת. ילד זה לא חפץ ובתור אמא הדאגה שלך אליו תהייה פי מיליון ממה שנדמה לך ובייחוד מה קורה כשהוא/היא אצל האבא . ואם האבא ירצה פתאום לנסוע איתו לחול או לאילת כשהוא קטן או תינוק?את לא תוכלי למנוע כי חתמת. ואם הוא לוקח אותו לגינה ולא משגיח ועוד מלא דברים שאני ממש לא מבינה איך את מעיזה להיות כל כך חסרת אחריות. מציעה לך לפנות לבנק הזרע. להביא ילד שיהייה רק שלך. מבחינה כלכלית יש עזרה מכל מיני גופים וארגוני חסד וככה תהיי הרבה יותר רגועה.וכל זה אני כותבת לך מניסיון כאמא חד הורית לתאומים את לא צריכה הורות משותפת מגבר שאת ממש אבל ממש לא מכירה!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר