רז קינסטליך עם בני הקהילה האתיופית

קינסטליך עם בני הקהילה האתיופית: "חוסר אמון של הצעירים במשטרה"

בעקבות גל המחאה של יוצאי אתיופיה נפגש ראש העירייה עם נציגי הקהילה, "האלימות חייבת להישאר מחוץ למאבק", אמר קינסטליך

פורסם בתאריך: 9.7.19 15:24

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, נפגש היום (שלישי) עם נציגי הקהילה האתיופית בעיר בהם בני נוער וצעירים בעקבות גל המחאה של יוצאי אתיופיה. בפגישה השתתפו גם מפקד תחנת משטרת ראשון לציון נצ"מ צביקה תמיר, סגני ראש העיר, מוטי עג'מי ומקסים בביצקי, איתי מתתיהו, מחזיק תיק נוער וצעירים, אפרת אברמוביץ' משנה לראש העיר ומחזיקת תיק קהילה, קייס אליאס סמאי, מרשט סלליך, יועץ ראש העיר ואנשי הנוער והקהילה. נציגי הקהילה שיתפו בנוגע לחוסר האמון מול המשטרה והמדינה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נצ"מ צביקה תמיר סיפר על הקשיים והאלימות איתה מתמודדת המשטרה, הוא הוסיף כי קיימים פרויקטים ומיזמים משותפים הנעשים בשיתוף העירייה לטובת בני הקהילה האתיופית. קינסטליך אמר כי "אני בעד המחאה אך נגד האלימות והפרות הסדר. עיריית ראשון לציון משקיע משאבים רבים בבני הקהילה, מסייעת ותמשיך לסייע ולתמוך, אך חייבים להבהיר כי האלימות חייבת להישאר מחוץ למאבק".

כל הצדדים הסכימו כין אין להם טענות או ביקורות כלפי העירייה, אלא כלפי המדינה והסכימו כי המחאה חייבת להתנהל על פי החוק. קייס אליאס סמאי אמר כי "יש לצערנו חוסר אמון של בני הנוער והצעירים במשטרה ובמדינה והמקרה הטראגי האחרון גרם לסיר הלחץ להתפוצץ." בני הקהילה יחד עם המשטרה והעירייה סיכמו כי יהדקו את שיתוף הפעולה ויחשפו דרכים יצירתיות לפתרון חוסר האמון שנוצר בין בני הקהילה למשטרה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יושי

    נו להיות כפוי טובה זה הכי קל דווקא בראשון לציון עוטפים את בני הקהילה במקום להודות שלוש פעמים ביום באמת כעת החוצפה של צעירים שירדו לחסום את כביש בכניסה לראשון גם מכיוון נס ציונה וגם מכיוון רמת אליהו עברה מזמן את הטעם הטוב איפה היה קולו של ראש העיר וצוות מרעיו כעת הוא התבטא אך זה שתושבי העיר נתקעו חמש שעות וזאת בעקבות קומץ אספסוף שהחליט לחסום את הכביש זה יועיל לו ראוי שמי מהמארגנים בראשון לציון התנצלו בפני כל הנהגים שנתקעו למחות כן זו זכות דמוקרטית אך לנהוג בתורה מחפירה זה לא ובאמת אין לנו דבר כנגד בני העדה אך אלו שהתפרעו חייבים למצות את הדין עמם וכן הקהילה האתיופית היא קהילה מדהימה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר