אלירן לוין (מתוך האינסטגרם)

"הילדים לא הפסיקו להגיע לביתו של אלירן לוין ז"ל במהלך השבעה ולחבק את המשפחה"

אלירן לוין ז"ל חגג עם חבריו את סיום לימודיו באילת, חופשה שלא שב ממנה. מאז חבריו עוטפים את המשפחה ומספקים מעט נחמה

פורסם בתאריך: 9.7.19 17:15

שבוע עבר מהאירוע הקשה שפקד את משפחת לוין מראשון לציון. בנם אלירן חגג את סיום כיתה י"ב עם חבריו באילת, יצא לטיול שממנו לא שב.

ממצאי החקירה העלו שבמהלך השייט אלירן ירד מהיאכטה כדי לשחות במים ונעלם. לאחר חיפושים של יותר מ-20 דקות, הוא אותר בעומק של כ-14 מטרים כשהוא ללא הכרה. הוא הובא למרינה במצב אנוש ללא דופק ונשימה. לאחר ניסיונות החייאה על ידי כונני איחוד הצלה וחובשי מד"א הצעיר, הועבר לבית החולים יוספטל באילת ושם נקבע מותו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הילדים בבית הספר לא הפסיקו להגיע לביתו של אלירן, הם הגיעו בתורנויות לשבעה, דאגו לדבר עם ההורים והאחים וחיבקו את המשפחה מכל כיוון. אמא של אלירן אמרה לי שמה שמנחם אותה זה לדעת, שאלו החברים שהיו לו בשלוש שנים האחרונות". מספרת ל"השקמה ראשון לציון", ליאור דדון רכזת שכבת י"ב בבית הספר המקיף הדתי "אוריה" שבו למד לוין.

הטרגדיה זעזע את העיר כולה וגם את בית הספר, שבו הסתיימו הלימודים שבועיים בדיוק לפני האסון. צוות בית הספר פתח את שעריו עוד באותו הערב וקרא לתלמידים להגיע לשיחות עם הצוות המקצועי שכולל יועצות ופסיכולוגים. במקום נערכו אף מעגלי שיח. יום למחרת שוב קרא בית הספר לתלמידים להגיע, בינהם אותם התלמידים שהיו עם אלירן בטיול באותו לילה טראגי באילת.

"התלמידים הראו אהבה ובגרות ולא עזבו את המשפחה. הם הגיעו בכל בוקר לבית המשפחה ודאגו לראות מה חסר ולקנות מכספם, בין אם זה להוסיף שתייה או קרואוסונים, ביום שבת הגיעו כ-40 תלמידים לבית המשפחה וכל תלמיד לקח על עצמו עוד משהו להתחזק לעילוי נשמתו ולזכותו של אלירן ז"ל".

"הם חילקו תהילים לקרוא, דאגו להגיע בסבב, לקחת ולהחזיר אם למישהו לא היה איך להגיע, הכינו ברכת מזון עם הקדשה לעילוי נשמתו בסעודת אברהם, אחת התלמידות אף יזמה חלוקה של מארזי ממתקים לילדים חולים. בסוף בחודש הם מארגנים מספר שיעורי תורה לעילוי נשמתו", ממשיכה לספר בהתרגשות רבה רכזת השכבה.

"למרות הצער הגדול, דווקא בנסיבות לא משמחות. ראינו השבוע כמה הכוחות המדהימים של ערבות הדדית ודאגה אחד לשני, עוזרים ומנחמים וטוב לדעת מי הנוער שלנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

עוד באותו הנושא:

מצמרר: התיעוד האחרון מחופשה שהסתיימה במוות. צפו:

"אחד הנוסעים ביאכטה אמר שמישהו טבע אבל השתיקו אותו"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נוח על משכבך בשלום ילד יקר ומיוחד.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר