כמה ימים אחרי שפתח את הגויליס פלייס – קרה הדבר הנורא מכל

בכור גוילי, בן 43 נשוי ואב לשלושה ילדים, פתח לפני חודש וחצי את הפאב השכונתי שלו ברחוב רוטשילד ומספר על השמחה שבפתיחת מקום חדש לצד החוויה הקשה שעבר

פורסם בתאריך: 29.6.19 18:36

בכור גוילי, הבעלים של פאב ה"גויליס פלייס" שנפתח לפני חודש וחצי, נאלץ לעצור לרגע את מירוץ החיים לאחר הסיטואציה הקשה שעבר. לפני שלושה הגיע אביו לבדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה ובעקבותיה גילו בגופו גידול סרטני אלים במיוחד. שלושה ימים בלבד לאחר מכן הוא נפטר.

"אבא שלי היה איש דומיננטי מאוד בחיים שלי", משתף גוילי, "הוא נפטר תוך שלושה ימים. לא היה לנו זמן אפילו לעכל את הבשורה הקשה הזו. הייתי בדיוק בפתיחה של המקום החדש שלי ונאלצתי לעצור הכל. עכשיו אני מנסה מחדש להרים את העסק".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הגויליס פלייס הוא פאב שכונתי ברחוב רוטשילד 83 בראשון לציון שמגיש תפריט אוכל רחב ואלכוהול במחירים מוזלים. "אני מכיר היטב את חיי הלילה בעיר והייתי בליין קבוע בכל מקום שנפתח. הרצון למקום משלי תמיד היה קיים ובגיל 43 סוף סוף הגשמתי את זה", מספר גוילי.

גוילי, בן 43, נשוי ואב לשלושה ילדים, מספר כי גם המשפחה וגם קולגות בעולם חיי הלילה תומכים בו מאוד. "אני מציע אלכוהול במחירים מוזלים וזה לפעמים נראה כמו תחרות עם האחרים. אבל בעלי העסקים האחרים בעיר מכירים אותי ומאוד מפרגנים. הקהל פה בעיר צמא מאוד לבילוי אלטרנטיבי וזול ואנחנו מביאים את זה בכל הכוח".

העובדה שאתם פאב שכונתי מביאה בדרך כלל בעיות עם השכנים- זה קרה לך?

"זהו שלא. אולי כי אנחנו עדיין בהתחלה ועוד לא הגברנו ווליום. הקהל עוד רק מגלה אותנו ואין המולה גדולה, אני מקווה שלא נגיע לשם. אני בא בשלום ולא מחפש לריב עם אף אחד".

ולסיכום – העיר משופעת בפאבים שכונתיים, למה עוד אחד?

"כי אין עוד כמונו. אנחנו באמת ייחודיים בנוף המקומי ועם מה שאנחנו מביאים ואני באמת חושב ככה. כמו שכבר אמרתי, ביליתי בכל הפאבים בעיר, אספתי מכל מקום את הטוב והבאתי אותו הנה. עכשיו יש את מבחן התוצאה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר