בקרוב: מצלמות גוף יוצמדו לפקחי ראשון לציון

כמו במשטרה כך גם בחברה לביטחון: מצלמות גוף שיתעדו את עבודתם של הפקחים. מחזיק תיק הביטחון: "נוכל להכריע במקרים של עימותים בין תושבים לפקחים"

פורסם בתאריך: 27.6.19 14:42

בקרוב יוצמדו מצלמות גוף על בגדי הפקחים של החברה לביטחון בראשון לציון. זאת, במטרה לתעד את הפעילות ואת המפגש עם התושבים, ולקבל תיעוד במקרים של תלונות ועימותים בין הפקחים לתושבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בחודשים האחרונים נבדקו מספר חברות לצורך רכישת המצלמות. לאחר שנבחרה החברה נרכשו 50 מצלמות. כאשר המטרה היא להתחיל בהפעלתן בעוד כשלושה שבועות.

בחברה לביטחון מציינים כי כל הפקחים יהיו מצויידים במצלמות גוף על המדים, מצלמות אלה יהיו קבועות על המדים ויתעדו בזמן אמת את הפעולות של הפקחים.

סגן ראש עיריית ראשון לציון ומחזיק תיק הביטחון, ממקסים בביצקי, מסביר: "למעשה הרעיון מיושם כבר במשטרה. ועכשיו הוא יתחיל להיות מיושם גם אצלנו בחברה לביטחון. המצלמות יתעדו את כל המשמרות של פקחי החברה לביטחון כאשר בסיום כל משמרת יועברו הסרטונים למחשב".

בביצקי הוסיף כי "היו לא מעט מקרים שבהם תושבים טענו כי קיבלו דוח שלא כחוק. כעת ניתן יהיה לבדוק את כל המקרים. במידה שנגלה שהפקחים התנהגו בצורה לא נאותה ולא כפי שנדרש מהם בתפקיד, הם יזומנו לשימוע. מנגד אם התושב קילל או הפעיל אלימות, גם יהיה לכך תיעוד ונפעל בהתאם. אם עד היום היה לנו קשה להבחין מי צודק, אזרח או פקח, כאן נצליח לבדוק את הדברים בפעולה פשוטה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר