צילום: עיריית ראשון לציון
צילום: עיריית ראשון לציון

עשרות סיעות פוטרו: "אחר כך מתפלאים שאין כוח אדם איכותי"

כ-50 סיעות שהועסקו בגני הילדים בראשון לציון פוטרו מתפקידן. הסיעות טוענות שהסיבה לכך היא כדי לא לשלם להן קביעות ותנאים

פורסם בתאריך: 25.6.19 16:19

כ-50 סיעות בגני הילדים פוטרו בחודש האחרון, דבר שהביא לתסיסה בקרב הסיעות. מדובר בסיעות שניות בגני ילדים בעלי מעל 30 ילדים ובסיעות לילדי החינוך המיוחד המשולבים בגנים וכן לילדים אלרגיים שיש להם סיעת צמודה אם הם בסכנת חיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הסיעות טוענות שהן פוטרו מתפקידן על מנת שלא יקבלו את התנאים שמגיעים להן ולכן הועסקו לתשעה חודשים בלבד. עוד טוענות הסיעות, כי נאמר להן שאם ירצו לשוב לתפקידן, הן ייצטרכו להמתין מספר חודשים ולהיקלט במערכת מחדש.

אחת הסיעות שעובדת בעיר במשך שנים רבות מספרת כי לילד המשולב אצלה בגן, הייתה סיעת מקסימה. "היא הייתה חמה ואנושית וראו שהיא אוהבת את מה שהיא עושה", היא מספרת, "לפני כשבועיים הגיע אלינו הסיעת לגן וסיפרה שפיטרו אותה ושהמצב הכלכלי שלה קשה. היא ממש התחננה שישאירו אותה אבל אמרו לה שאין אפשרות ושתגיע עוד תשעה חודשים על מנת שיקלטו אותה מחדש".

"מה הפלא אחר כך שאין סיעות?", מוסיפה הסיעת הותיקה, "במקום לאסוף אנשים טובים שרוצים לעבוד, מפטרים בגלל משאבים כלכליים של תנאים וקביעות ואז מתפלאים שאין כוח אדם איכותי במערכת. הסיעת הזו היתה נכס, פספוס למערכת".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "סיעות העובדות במסגרת העירייה אינן מפוטרות. מדובר על סיעות שמעבר לתקינה העירונית המועסקות על ידי חברת כוח אדם של החברה העירונית לצורך תגבור. דבר המאפשר את העסקתן על פי דין רק למשך תשעה חודשים. אנו פועלים כל העת לקידום מעמדן וזכויותיהן של הסיעות ופועלים להגדלת כמות התקנים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאנוש

    הפתרון הוא פשוט ,והוא קליטת הסייעות מיד בתחילת עבודתם כעבודות עיריה מן השורה ולא דור ב או דור ג שזה גם עניין להיכנס אליו לעומקו מדוע עדיין בעיריה יש דור ב ג וכו'?כאשר ראש העיר הצהיר כי דלתו פתוחה לתושב וכו' בבקשה יועיל ראש העיר ותועיל מנהלת אגף החינוך מנכ"ל העיריה וגזבר העיריה והמחלקה המשפטית לדון על המדוכה ולתקן עוול היסטורי ותודה לכתב שמביא באמת און ליין כתבות שהם החיים כאן בעיר ובוודאי כל הכבוד למע' השקמה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר