מצעד הגאווה
אילוסטרציה: שאטרסטוק

פשקווילים נגד מצעד הגאווה בראשון לציון

הסתה מצד גורמים דתיים בעיר

פורסם בתאריך: 20.6.19 12:44

מצעד הגאווה בראשון לציון עתיד לצאת לדרך מחר (שישי) החל משעה 12:00, אבל יש מי שזה לא ממש מוצא חן בעיניו. הלילה נתלו  פשקווילים על לוחות המודעות ברחבי העיר שקוראים לעצור את "מצעד הזימה והניאוף, העושים מעשי בהמה". בנוסף לכך, קראו בפשקווילים לתושבים "לעמוד בכל תוקף על המשמר לבלתי יקויים מצעד הניאוף הזה בראשון לציון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


זו אינה הפעם הראשונה בה מצעד הגאווה בראשון לציון נתקל בתגובות קשות. תגובות דומות נשמעו בשנים קודמות מצידו של חבר המועצה שמואל ג'מיל שניסה למנוע את קיום המצעד, אולם הנסיונות לא צלחו והמצעד יצא לדרך כמתוכנן.

רכז הקהילה ונוער להט"ב בעיריית ראשון לציון, אלי ביטון מסר בתגובה: "אין חדש תחת השמש. זאת השנה השלישית ברציפות שעיריית ראשון לציון משקיעה באירוע של סובלנות, שיוויון וקבלת האחר – ושוב אנחנו מקבלים כרזות מבזות שמעודדות שנאת חינם שאין בהן שום קשר למציאות".

"אני מזמין את כלל התושבים והתושבות בעיר להצטרף אלינו לצעוד ביחד עם ראש העירייה, רז קינסטליך במצעד מכובד ומכבד", מוסיף ביטון.

מחזיקת תיק הלהט"ב בעירייה, אילנית הרוש מסרה: "מצעד הגאווה והסובלנות הוא אירוע השיא של חודש הגאווה. אירוע שכולו אהבה, קבלה, הכלה ושוויון. לצערי, מודעות מסוג זה רק מחזקות את הצורך באירועי הגאווה ובחיזוק הקהילה. מובן שלא מדובר במכתב מטעם תושבי העיר, כפי שהוא מתיימר להיות, אלא בקומץ בלבד. כבכל פעם שאני נתקלת במודעה או אמירה כזאת, אני מגיבה באותה צורה – בואו, קחו חלק במצעד הגאווה והסובלנות. חילונים, דתיים, סטרייטים או להט״ב. זה לא משנה. בואו למפגן של אהבה וסובלנות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בושה וחרפה

    אלי ביטון ,אילנית הרוש, רז קינצליך וכל הנוגע בדבר ההזוי הזה , חילול ה' דעו אהה דעו כי הכוון הרב הזה על הראש שלכם,

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר