שנתיים של עבודות: תושבים סובלים – עסקים מתמוטטים

פקקים, עומסי תנועה כבדים, רעש ומצוקת חנייה: העבודות בכביש שמגיע לים, ועובר דרך המרכז המסחרי ברחוב שז"ר, לא נגמרות

פורסם בתאריך: 20.6.19 15:50

תושבי שכונת נווה חוף סובלים כבר שנתיים מעבודות בכביש המרכזי.

מדובר בכביש שמגיע לים, ועובר דרך המרכז המסחרי ברחוב שז"ר. כאשר בעקבות העבודות נוצרים עומסי תנועה לאורך היום ופקקים גדולים מדי בוקר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


גם בעלי העסקים סובלים. "העסקים כאן על סף התמוטטות", בעל עסק במרכז המסחרי סמוך לכביש, "המכירות אצלי ירדו ביותר מ-50 אחוז. אנשים פשוט לא נכנסים למקום, אין איפה לעמוד בצד הדרך, מכביש דו סטרי עם נתיב לכל כיוון, הכביש הפך לדו סטרי של נתיב אחד. צפוף כאן, יש עומס תנועה, רעש".

"כל הלקוחות שהיו עוצרים אצלי בבוקר לקפה, לא מגיעים אלי יותר",  אומרת בעלת עסק במקום, "אנשים לא יכולים לעצור בכביש כי אין מקום, לפני זה הייתה חנייה משני הכיוונים. בבוקר אין יוצא ואין נכנס, פשוט אין איפה לעמוד".

לטענת התושבים הגרים בסמיכות, הובטח להם כי בתוך חודשים ספורים העבודות יסתיימו, אלא שבינתיים כבר שנתיים שהם ממתינים. "כל בוקר אני עובר ושואל את הפועלים שמגיעים שניים במספר, מתי צפי לסיום, והם צוחקים עלי, אומרים לי איזה סיום? בכל פעם יש סיפור אחר. פנינו לראש העיר וביקשנו לפחות הנחה בארנונה, כמו כל בית שעובר שיפוץ, אבל לא קיבלנו מענה. אנחנו מתמוטטים".

תושבת נוספת סיפרה כי שניים מארבעת ילדיה לומדים בבית ספר יסודי, וכי הדרך לא בטיחותית. "אין מדרכות, כביש לא סלול, עד שלא יקרה פה אסון, אף אחד לא יתעורר".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "לצערנו היו עיכובים שנבעו מאחד הקבלנים במקום והוא יזומן לשימוע. העירייה משקיעה בשדרוג המקום משאבים רבים, ומדובר בפרויקט מורכב וייחודי בהיקפים שאין להם אח ורע בראשון לציון. בימים הקרובים יתקיים דיון אצל ראש העיר, על מנת לקדם את העבודות ולקצר את הזמנים. בסופו של הפרויקט אנו יכולים להבטיח כי תושבי השכונה ובעלי העסקים ייהנו מתוצאה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר