סניף האגודה למען החייל החל לפעול בלי מבנה קבוע

אמש הושקה פעילות "יחד למען החייל" בעיר הוחלט על היוזמות שיחלו כבר בקרוב: "מחכים למבנה מהעירייה אבל בכל זאת החלטנו כבר להתחיל בפעילות"

פורסם בתאריך: 19.6.19 16:25

השבוע נרשם רגע היסטורי בראשון לציון עם קיום הפגישה הראשונה של הנהלת הסניף המקומי של "יחד למען החייל", כדי להשיק את תחילת הפעילות למען חיילי צה"ל בעיר ומחוץ לה.

מדובר בגוף שהוקם לפני ארבע שנים כתוצאה מאיחוד של קרן לב"י עם האגודה למען החייל בישראל ומשמש הדרך הבלעדית להעברת תרומות לחיילים וליחידות הצבא.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בפגישה, שבהיעדר מבנה לסניף התקיימה בקפה פולה, השתתפו יו"ר האגודה למען החייל בעיר מיקי אלון, סגניתו ליאונה שרעבי, אבי צרף שמוביל את צוות ההקמה של הסניף ומשתתפים נוספים שמתנדבים בפרויקט.

לאחר דיון ממושך הוחלט כי למרות שעדיין לא הוקצה בניין לפעילותם מטעם העירייה, המתנדבים כבר יחלו לפעול בשטח, בין השאר באמצעות ביקור חיילים במרכז הרפואי "שמיר – אסף הרופא" וחלוקת שי לכל אחד, פעילות בתחנת הרכבת ופעילות למען חיילים נזקקים וחיילים בודדים.

עוד נקבע כי את הפעילויות המורכבות יותר שלביצוען יש צורך בשיתוף פעולה עם הרשות המקומית יבצעו צוותים מתוך הסניף העתידי מתוך הבנה שמדובר בתהליך ממושך המצריך סבלנות.

"החלטנו להתחיל בפעילות בעיר", מספר יו"ר האגודה למען החייל בראשון לציון מיקי אלון, "למרות שאנחנו מחכים למבנה מהעירייה שאני מעריך שבשלב הראשון יהיה זמני עד שיימצא מבנה ראוי כפי שאנחנו בקבוצה רוצים שיהיה. בזמן קצר הצלחנו לגייס כ-30 מתנדבים שמחכים לעשות טוב לחיילים שלנו, וכך החלטנו שהפעילות תתמקד בביקור חולים לחיילים באסף הרופא, בפעילות ברכבת ובמציאת חיילים בודדים וביקורם כדי לשמוע את צורכיהם".

לדבריו, "הפגישה עם חברי היתה מוצלחת. העלינו רעיונות כיצד לפעול ללא סניף שקיים בפועל, וכולם הסכימו פה אחד להתחיל את הפעילות למרות שעדיין אין מבנה".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יאנוש

    יש בכתבה אי דיוקים ראשית לוועד החייל בראשון לציון היה ויש מקום והוא באורוות הבארון ברחוב מוהליבר שנים רבות סניף המקומי היה שם ופעל שם שנית עו"ד גיבשטיין היה יו"ר וועד למען החייל שנים רבות ושלישית וועד למען החייל או יחד למען החייל יש לפעול תחת ההנהלה הארצית ולא להמציא סניף מקומי ברגע שלאותם פעילים תהייה תת עמותה הסבר קצרצר כאשר פותחים סניף של עמותה ארצית כמו הועד למען החייל שהתמזגה עם ליב"י כיום זה באמת יחד למען החייל רשות מקומית שמבקשת להקים סניף היא פועלת כך אמור להיות דרך העמותה הראשית כך שהעמותה הראשית רשאית להגיש בקשה להקצאת מבנה עירוני אגב מדוע החברא'ס הללו צריכים מבנה עירוני? בשביל לאפסן פריטים כאלו ואחרים מה גם שכיום הצבא מבחינת תנאי שירות דואג לחייל לכל גם לחיילים בודדים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר