הרופאה שהשוותה את אונס בת ה-7 לעקיצת דבורה: "לא מצטערת"

ד"ר אנה פנאנן שכתבה פוסט שעורר את זעמם של הגולשים, מתייחסת לסערה שעוררה

פורסם בתאריך: 18.6.19 13:43

הרופאה מראשון לציון שעוררה סערה ברשת, לאחר שהשוותה את  אונס הילדה בת ה-7 לנפילה מאופניים, אומרת ל"השקמה ראשון לציון": "אני לא מצטערת".

אתמול פורסם כתב אישום שתיאר את האונס האכזרי שעברה ילדה בת 7 מבנימין. כלי התקשורת עסקו במקרה המזעזע בהרחבה והרשת החברתית געשה וסערה, ובין השאר התקיימו ויכוחים פוליטיים, על רקע העובדה שהנאשם באונס הוא פלסטיני שהועסק כשרת בבית הספר שבו למדה הילדה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בין התגובות הרבות לאונס שזעזע את המדינה, בלטה ד"ר אנה פנאנן מראשון לציון, שכתבה בפייסבוק: "בזכות הגיל וחוסר המודעות בעוד יומיים שלושה היא תשכח מהסיפור ותמשיך לחיות חיים רגילים של ילדה בת שבע, תזכור את זה בתור עוד אירוע מסוג של נפילה מאופניים או עקיצת דבורה".

 

ההשוואה עוררה את זעמם של הגולשים והפוסט זכה למאות שיתופים ותגובות נאצה נגד ד"ר פנאנן, והיו גם כאלה שפנו לקופת חולים לאומית וביקשו אף לשלול את רישיונה. אלא שהיא לא מצטרת ואומרת ל"השקמה ראשון לציון": "אני לא קוראת את דברי הנאצה של האנשים, זה חלק מהתרבות פה. אני לא מצטערת על מה שכתבתי, למה לי? כתבתי את הכל לטובת הילדה המסכנה הזו ואם אנשים לא יודעים לקרוא ולא מבינים את מה שכתבתי זה בעיה שלהם. אני לא מורה, מחנכת או מורה לקריאה".

מקופת חולים לאומית שמעסיקה את ד"ר פנאנן, נמסר בתגובה: "הדברים נכתבו על ידי פרטי ועל דעתה האישית של הכותבת. לאומית לא מסכימה ולא שותפה לדברים שנכתבו בפוסט זה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר