למען הקהילה: החברה לביטחון תגייס מתנדבים לשורותיה

"ישנם המון אנשים שרוצים לתרום ולא יודעים לאן לגשת", מספר מחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי

פורסם בתאריך: 18.6.19 12:06

החברה לביטחון ולסדר ציבורי תחל לגייס תושבים מתנדבים לשורותיהם. כך החליט סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי. אתמול (שני) במהלך שעות הערב הגיע בביצקי יחד עם חברי מפלגתו "ראשונים" ומספר שתיים במפלגה, אלכס בבושקין, כדי לעבור הדרכה בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בביצקי, שנכנס לתפקידו כמחזיק תיק הביטחון לפני מספר חודשים, טוען שכפי שיש מתנדבים במשטרה, כך צריך להיות בחברה לביטחון. "יש צורך באנשים שיצאו לסיורים ויעזרו בשטח", הוא אומר.

"אני כאן כדי לעשות למען התושבים ולייעל", מספר בביצקי, "כמחזיק תיק הביטחון החלטתי לגייס מתנדבים לחברה לביטחון כאשר אני הראשון שאתחיל לעשות זאת יחד עם חברי תנועת ראשונים שבראשותי".

מדי ערב יצאו שני מתנדבים עם רכב של החברה לביטחון, מצויידים במכשירי קשר. במסגרת ההתנדבות הם יסיירו ברחבי העיר, יזמינו תגבור של המשטרה במיקרים של וונדליזים או אלימות ויסייעו בכל נושא ההדרכה תוך כדי סיור. בביצקי אומר כי "המתנדבים אינם צריכים לשאת נשק, כי תפקידם הוא לא כזה שמצריך. תפקידם לסייר ולשלוח תיגבורת בזמן אמת".

"מתנדבים למען הקהילה זה דבר נכון בכל פרמטר, בטח ובטח לשמירה על ביטחון העיר. ישנם המון אנשים שרוצים לתרום ולא יודעים לאן לגשת. הרעיון הוא להביא את אותם האנשים אלינו, ללמד אותם ולאפשר להם לעזור לנו כאן בעיר", מסכם בביצקי.

אנשים המעוניינים להתנדב בחברה לביטחון יכולים ליצור קשר עם אלכס בבושקין: 054-4494679

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה דבר מטופש ומיותר. במילא יש אבטלה סמויה בחברה לסדר וביטחון, לפי כמות הפעמים שראיתי אותם מעמידים את הרכב סיור ונחים או ישנים, אז למה הם צריכים מתנדבים? אם מישהו רוצה להתנדב לטובת הביטחון של העיר שיירשם למשמר האזרחי כמו שנעשה בכל יישוב אחר בארץ

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר