השמלות של ג'וזף

בדרך לנשף הסיום: מעצב השמלות מספר כמה הנערות מוכנות להשקיע

ג'וזף, החליט לסגור את המספרה המצליחה שלו ולפתוח סלון שמלות. בתקופה העמוסה בשנה הוא מספר על השינוי בקריירה ומבטיח שכל אישה יכולה למצוא אצלו שמלה שהיא תאהב

פורסם בתאריך: 19.6.19 12:26

כמה מוכנה להשקיע בוגרת תיכון כדי להיראות במיטבה בפרום? לכבוד עונת הנשפים של השמיניסטים שכבר בפתח ועונת החתונות שהחלה לאחרונה, מספר ג'וזף, מעצב שמלות כלה ושמלות ערב מראשון לציון, מה הדרישות של הנערות וכיצד גם בתחום הזה המדיה החברתית היא השולטת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ג'וזף החל את דרכו בבת ים כמעצב שיער מוכשר שניהל מספרה מצליחה במשך כ-15 שנה. במקביל, אשתו סימה רצתה  להתחיל לייבא בגדים מפריז, עם שיק אירופאי. יחד נסעו הזוג והביאו בגדי נשים, שמלות כלה ושמלות ערב, והחליטו שבהתאם לכמות המכירות, הם יחשבו האם לייבא בגדי נשים או שמלות. "מיד התאהבתי בשמלות כלה וערב, אבל חיכיתי לראות מה אנשים בארץ יאהבו ויתחברו יותר", מספר גוזף ומוסיף כי "שמלות הערב שהבאנו בהחלט נמכרו במהירות".

ג'וזף שילב במספרה סלון כלות, דבר שהיה נפוץ מאוד בארץ בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, אבל הקושי והעומס גרמו לו לבחור באחד מהשניים, מספרה או שמלות כלה וערב. בתוך כך, אחרי 15 שנה כספר צמרת, הפך ג'וזף בכישרון רב למעצב שמלות כלה וערב מהמובילים בתחום. לפני כשלוש שנים הוא עבר לראשון לציון ומלביש את נשות העיר, אבל לא רק. "מגיעות אליי נשים מכל הארץ. כל אישה שאני מוציא מאצלי זאת אומנות ויצירת פאר. זה להתאהב בכל אישה ויצירה מחדש".

בבוטיק של ג'וזף המחירים מתחילים מ-1,800 שקל להשכרה ועד 5,000 שקל, תלוי בבד ובגיזרה. לרגל עונת הנשפים לסיום התיכון, מכין ג'וזף מחירים מיוחדים ומוזלים גם עבור קהל הנערות. "טווח המחירים הוא כ-1,000 שקל להשכרת שמלה", מספר ג'וזף, "הרבה נערות מגיעות ומזמינות. היום הנוער יודע בדיוק מה הוא רוצה כי הכל נמצא במדיה החברתית. בנות מגיעות אלי כשהן יודעות הכל לפרטי פרטים ואני דואג שכולן תצאנה מרוצות. הנערות אוהבות היום שסע עמוק וגב פתוח, משולשים בחזה כמו בגד ים וההשקעה לא מסתיימת רק אצלי. בנוסף יש שיער, איפור, לימוזינה. זה יום מיוחד וההשקעה בהתאם".

ישנן נערות שמגיעות לחנות של ג'וזף ושאין ביכולתן לשלם סכום של 1,000 שקל לשמלה. "כל בחורה שמגיעה אליי אני יושב איתה לשיחה קצרה, להבין מה היא מחפשת. היו מקרים שהבנתי שהבחורה המקסימה שיושבת לידי, אין ביכולת לשלם סכום כזה. אז כדי להגשים לה את חלום שמלת הנשף, אני מתאים שמלה קיימת עם תיקון קטן ונותן עוד הנחה משמעותית", הוא מספר.

אם נסתכל על נשף סיום לפני 20 שנה, במה האופנה השתנתה?

"בלהפחית מהבד".

השמלות של ג'וזף

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר