מקסים
צילום: יבגני לאוקמן

מקסים בביצקי קורא להגיע לחוף הדתי בשבת ומבטיח גם אוטובוסים

אל המחלוקת סביב החוף הנפרד מצטרף גם סגן ראש העירייה, שבימים אלה מקדם תחבורה ציבורית בשבת

פורסם בתאריך: 13.6.19 16:41

בעקבות המחלוקת וחוסר הוודאות בנוגע לחוף הנפרד לדתיים בראשון לציון, אומר סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, כי רצועת החוף של הציבור הדתי לא תגדל יותר, וקורא לציבור החילוני שמגיע ביום שבת לים ליהנות מהסוכה של הציבור הדתי.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה ראשון לציון", המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החופים, עידן מזרחי, מכחיש כי קיימת כוונה להרחיב את החוף הדתי. מנגד, סגן ראש העיר מסיעת ש"ס, הרב אריה כהן, טוען בתוקף כי יש כוונה להרחיב את החוף בכ-40 מטרים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כעת אומר בביצקי כי "אני אדאג שהחוף לא יגדל יותר ממה שקיים ואלחם בהגדלת החוף אם הנושא יעלה שוב למועצה".

הוא הוסיף כי "רבים פנו אלי בשאלה מה עושים עם הסוכה של החוף הנפרד בשבתות, אז למי שלא יודע: הסוכה עובדת בשבתות במתכונת של חוף רגיל ואפר ליהנות ממנה".

"בחודשיים האחרונים אני עומל ימים ולילות כדי להביא תחבורה ציבורית בשבת שתאפשר נגישות לים", מספר בביצקי, "קיבלתי הצעות מחיר מחברות אוטובוסים ואני לא אשקוט עד שזה יצא לפועל. התחייבתי בפני הבוחרים שלי ולטובת הציבור בעיר שייהנו מתחבורה ציבורית בשבת לים וזה מה שיהיה".

 

בתגובה אומר הרב כהן כי "אני לא מבין על מה כולם קפצו פתאום. החוף גדל בכ-30 מטר. זאת עובדה וזה כבר שלוש שנים, זה לא מעכשיו. לא ביקשתי עוד מטרים לחוף הנפרד, כי הוא גדל והורחב, וממש עוד מעט הוא יעבור שיפוץ מקיף של שירותי חוף ומסעדות לציבור הדתי".

בנוגע לתחבורה ציבורית בשבת אומר הרב כהן: "רבים לפני ידידי מקסים בביצקי ניסו להביא לכאן אוטובוסים, וזה לא צלח. בסופו של דבר זה לא רווחי, ואף חברת אוטובוסים לא תעבוד בחינם או עם הפסדים. אם בביצקי רוצה לשלם מכיסו על פרויקט שכבר נכשל, שיהיה לו ברכה והצלחה. ראינו את הפיילוט האחרון של האוטובוס בשבת לפני כחודשיים, וזה נגמר בכישלון. בסופו של דבר, השבת תמיד מנצחת".

 

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אפרת

    איכס. אלו פניה של ראשון. יש סובלנות לכולם, גם לקהילה הגאה שתסגור לנו מחר חצי עיר. הסובלנות נגמרת כשזה מגיע לרגשות הציבור הדתי. למי אכפת מכמה עשרות אלפי דוסים.
    עיר מכוערת מכל הבחינות. נחותה וטיפשה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר