שפיטה

שפיטה ובירה ב-10 שקל: הבר רחוב ברוטשילד ייפתח השבוע

העונה הרביעית של הבר רחוב ברוטשילד תיפתח ביום רביעי עם הופעה של שפיטה ותפריט אוכל ושתייה מוזלים

פורסם בתאריך: 10.6.19 16:08

יוצאת לדרך השנה הרביעית לבר הרחוב אשר נולד במסגרת התכנית לחיזוק מרכז העיר. לרגל פתיחת העונה ביום רביעי תופיע הזמרת שפיטה והכניסה תהיה חופשית. במקביל לכך, העירייה ממשיכה לקיים פעילויות בילוי נוספות כמו הפנינג לכל המשפחה בימי חמישי, שוק לילה, יריד עתיקות ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המיזם בר רחוב של עיריית ראשון לציון ברחוב רוטשילד משלב אוכל ושתייה ומוסיקה חיה תחת כיפת השמיים. בעוד יומיים תתקיים הפתיחה החגיגית של העונה הרביעית עם הופעה של שפיטה. לאורך המדרחוב יפוזרו כיסאות ושולחנות ומסביב יפתחו ברים הכוללים תפריט במחירים מוזלים. הברים יציעו בין היתר כוס בירה ב-10 שקל וכוס יין לבן ב-16 שקל.

בנוסף לכך, מרכז הצעירים בעיר האחראי על פעילות הבר רחוב, יקיים במהלך הקיץ ערבי קונספט שונים. הערבים כוללים  ערבי במה פתוחה, הופעות של להקות צעירות ועוד.

בשנה הראשונה פעל המדרחוב בימי רביעי וחמישי. אך מהר מאוד החלו להגיע יותר ויותר מבלים למקום, הביקוש עלה ובהתאם לכך הורחבה הפעילות ונוספו ימים. השנה יפעל הבר רחוב בימים שלישי עד חמישי החל מהשעה 19:00 בערב, ביום שישי החל מהשעה 13:00 ועד שעה לפני כניסת שבת ובמוצ"ש יפעל עד השעה 01:00 בלילה.

בסקר שערכה העירייה לגבי פעילות הבר רחוב, עלה כי 81 אחוזים מהתושבים אמרו כי הם מעוניינים שהמיזם ימשיך ו-71.4 אחוזים טענו שהוא הצליח לעורר מחדש את המדרחוב. גם בעלי העסקים מעודדים את פעילות הבר רחוב ו-65 אחוזים מהם טענו שהם מעוניינים שהוא ימשיך.

ראש העיר, רז קינסטליך אמר: "מבין כל האירועים, ההופעות והפעילויות שאנחנו מקיימים במהלך חופשת הקיץ, יש קסם בבר רחוב במדרחוב רוטשילד ואני מזמין את כל תושבי העיר להגיע ולחוות אותו".

המשנה לראש העירי ומחזיק תיק מדרחוב רוטשילד, עידן מזרחי, ציין: "זה תענוג גדול לראות את מרכז העיר, לב ליבה של המושבה, מתמלא בצעירים בערב ובלילה, נהנים מאוכל, שתייה ומוסיקה טובה ומצד שני מעודד מאוד לראות את העסקים נהנים גם הם ונשארים פתוחים עד השעות המאוחרות, זה ללא ספק רווח לכולם".

מחזיק תיק נוער וצעירים, איתי מתיתיהו, סיכם: "בר רחוב זה מיזם של מרכז הצעירים באגף נוער וצעירים, המטרה שלנו היא לתת לצעירים בראשון לציון מקום בו הם יוכלו לבלות במחירים מסובסדים ובמקביל לראות את ממיטב האמנים. ביום רביעי הקרוב אנו פותחים את ליין ההופעות שלנו עם שפיטה שהולכת לעשות לנו שמח. אני מזמין את כל הצעירים והצעירות שלנו להגיע וליהנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר