קמפיין בראשון לציון: מדוע אין מידות גדולות לנערות?

בעקבות פניות מצד הורים רבים שהביעו כאב ותיסכול, החליטה קבוצת "אהבת חינם" לקדם קמפיין מקומי בשיתוף מתבגרות וחנויות מקומיות

פורסם בתאריך: 10.6.19 13:52

קמפיין חדש בראשון לציון: בגדים במידות גדולות גם לנערות. את הקמפיין מובילה קבוצת "אהבת חינם", שבימים אלה מחפשת חנויות בגדים לילדות ונערות בגילאי 11 – 15, שמציעות גם בגדים במידות גדולות כדי לעלות את המודעות לנושא ואת הצורך בשינוי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מאחורי קבוצת "אהבת חינם" עומדים שלושה תושבים מראשון לציון, איתן ודנה לוין וקארין חיים, שמקדמים לא מעט פרוייקטים חברתיים בעיר. על ההחלטה ליזום קמפיין למידות גדולות לנערות, מספר איתן לוין: "בתקופה האחרונה פנו אלי מספר אימהות שחיפשו בגדים שמתאימים לבנות שלהם, אבל בכל החנויות המידות היו קטנות מדי. כך נאלצות הנערות לקנות בגדים מחנויות נשים. אבל הבגדים גם לא תואמים מבחינת הגזרה, והמצב הזה הוא מנת חלקן של לא מעט בנות ונערות".

"בת דודתי הייתה במשך שנים נערה מלאה כך שהנושא מוכר לי מקרוב", מוסיפה קארין חיים, "אבל היום הנושא נמצא בקדמת הבמה ויש יותר מודעות לנושא.אני שמחה שיש שיח בנושא ושילדים מקבלים את עצמם כמו שהם, שיש מודעות לתזונה וכושר, בעבר המצב היה שונה והוא השפיע חברתית על ילדים רבים, שפיתחו דימוי עצמי נמוך, ריחוק מבחינה חברתית ועוד".

"לבת דודתי היה תמיד ביטחון, ולכם היא לא נפגעה מבחינה חברתית, אבל אני בהחלט זוכרת שכאשר היא הייתה צריכה לקנות בגדים, היא תמיד נאלצה ללכת לחנויות מיוחדות והדרך היה כרוך בקושי רב", מסכמת חיים.

כדי לקדם את הקמפיין, חברי "אהבת חינם" מאתרים חנויות בגדים שבהן ניתן למצוא מידות גדולות. את הבגדים ידגמנו נערות שיביאו את סיפוריהן על ההתמודדות עם עודף משקל. "אין לי ספק שיהיה שיתוף פעולה", אומרת דנה לוין,
"הבנות הסכימו להצטלם ולספר את סיפורם שזה בהחלט מצריך ביטחון בגיל הזה. בעיניי זה נושא חובה שצריך לעלות למודעות ויפה שעה אחת קודם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר