צילום: רפי דלויה

שבועות: השבוע שבו ענבל אור עברה לראשון לציון

כדי להתקרב לבנותיה, עברה ענבל אור לראשון לציון. כעת היא מספרת על הבית החם שמצאה בעיר ומספרת היכן היא לא מרשה לעצמה להסתובב

פורסם בתאריך: 8.6.19 15:40

ענבל אור עברה לפני כחצי שנה להתגורר בראשון לציון, אחרי הקריסה המתוקשרת. "אם לפני שנה מישהו היה אומר לי שאני אעבור לעיר היין הייתי צוחקת לו בפנים", היא מספרת.

אור חושפת כי הסיבה למעבר היא בשל הרצון להיות קרובה לבנותיה שעברו לגור ביחד עם הגרוש שלה לנס ציונה הסמוכה. "ההתניידות מתל אביב הייתה לא פשוטה", היא מתארת, "אבל עכשיו אני רואה את הבנות שלי שלוש פעמים בשבוע והן אפילו ישנות אצלי לפעמים. אני חושבת שבדיעבד עשיתי החלטה נבונה לעבור הנה. גיליתי עיר מדהימה ותומכת שמלאה באנשים טובים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


השבוע הראשון של אור בדירתה החדשה בראשון לציון היה עמוס בעיקר בסידורים ביורוקרטיים. "הייתי צריכה לטפל בכל נושא המעבר, אבל גיליתי בדרך הרבה אנשים טובים שמוכנים ורוצים לעזור", מספרת אור, "השכנים שלי זיהו אותי מהר מאוד והציעו המון עזרה בימים הראשונים. ראיתי כמה העם אוהב אותי, ובעיקר כמה אנחנו כולנו עם אחד שעוזר ותומך ברגעי משבר".

אור מספרת כי היום היא מרגישה כמו בת בית אצל השכנים החדשים בבניין, אך עם זאת, היא ממעטת לצאת מהבית. את הזמן עם הבנות היא מבלה בבתי קפה באזור השכונה, ומקפידה ללכת לספר המקומי כמה פעמים בשבוע כדי לשמור את הפריזורה, "בשביל הנפש", לדבריה. על הגן הציבורי בשכונה היא מוותרת כי "אני יוצרת התקהלות כשאני מגיעה. אני כרגע בעיקר צריכה את השקט שלי". כמו כן, היא מוותרת על קניית בגדים "בגלל המצב הכלכלי שלא מאפשר לי כרגע לקנות כמו בעבר".

מלבד הבילויים בבתי הקפה עם הבנות, היא גם הולכת פעמיים בשבוע לחוף הים בעיר, "אבל מכיוון שאני דתייה, אני נכנסת עם הבגדים כדי לשמור על צניעות. אני מחפשת חוף מופרד ומקווה למצוא אחד קרוב כדי שאוכל להיכנס עם בגד-ים וליהנות גם מהים".

אור כרגע לא בזוגיות אבל מקווה למצוא את האחד ולהתחתן שוב. את זמנה היא משקיעה בניסיון לנקות את שמה. "כל אחת רוצה להתחתן, ואני מקווה שזה יקרה בקרוב, אבל אין צורך לדאוג לי לשידוך, אני מסתדרת נהדר לבד", היא אומרת, "בינתיים אני עסוקה עם כל הדברים שלי בבתי המשפט ואני רק מחכה שזה יסתיים ואוכיח לכולם שלא עשיתי רע לאיש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר