אלכוהול. אילוסטרציה
להגביר את הפיקוח על הנוער. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מלחמה בחופים: "800 תפיסות של אלכוהול בסוף השבוע"

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, הורה לבדוק אלכוהול גם בכלי הרכב שמגיעים לחופים. עוד במסגרת המאבק: שינוי חוק העזר העירוני

פורסם בתאריך: 4.6.19 16:59

זמן קצר לאחר פתיחת עונת הרחצה בראשון לציון, בחברה לביטחון בעיר מדווחים על החרמתם של מאות בקבוקי אלכוהול, שהובאו לחופים בניגוד חוק.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, אומר ל"השקמה ראשון לציון"  כי בימים אלה החלה אכיפה מוגברת במטרה להחרים אלכוהול שנצטרך על חופי הים. בבציקי מסר כי ניתנה הוראה לפקחי החברה לביטחון, לפיה בקבוקי אלכוהול שיימצאו על חוף הים יוחרמו ולחילופין תינתן הוראה להחזירם לרכבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בכל סוף שבוע, בימי שישי שבת פקחי החברה לביטחון מחרימים כ-800 בקבוקי אלכוהול על חוף הים", מספר בביצקי, "מדובר בכמות מטורפת של אלכוהול שמביא לקטטות ואלימות. באים חבורות של בני נוער או מבוגרים יותר, עם צידניות מלאות באלכוהול והאנשים שותים ללא הכרה".

"כתוצאה מהשתייה המופרזת מתעוררים אירועי אלימות שאנחנו מנסים למנוע בכל דרך אפשרית. לכן, עקב המצב וריבוי האלכוהול בחוף בסופי שבוע נתתי הוראה חד משמעית לפקחים שלנו, לעבור בחופי הרחצה, לחפש בקבוקי אלכוהול ולהחרים אותם. כמובן שהכל ייעשה בשיקול דעת. אם יהיה זוג שיושב עם כוס יין בשקט, אף אחד לא יחרים להם את האלכוהול. אבל אם יגיעו חבורות עם צידניות מלאות, הם יתבקשו להחזיר את הבקבוקים לרכב".

בנוסף, מודיע בביצקי כי החל מיום שבת הקרוב ייבדק כל רכב שיכנס לחניון, במטרה לאתר כמויות גדולות של אלכוהול ולמנוע את כניסתם לחופים. "יש לנו אפס סבלנות לאלימות ואלכוהול בחוף הים", אומר בביצקי, "משפחות שלמות באות לחופי הים כדי ליהנות, באים בני נוער ומבוגרים ואני רוצה שכולם יחזרו הביתה בשלום. מי שרוצה לשתות יכול לעשות זאת בשמחה בברים שנמצאים על חוף הים".

במקביל להוראות האכיפה המוגברת, בימים אלה שוקד בביצקי על שינוי חוק העזר בראשון לציון בנושא צריכת האלכוהול ברחובות, ולהרחיב את החוק האוסר על צריכת אלכוהול במרחב הציבורי במהלך שעות הערב המאוחרות והלילה – למשך כל שעות היממה.

"אני לא רואה שום סיבה לכך שאנשים יסתובבו עם בקבוקי אלכוהול ברחובות כל היום", ואמר בביצקי, "מי שאוהב לשתות יכול לעשות זאת בשמחה בביתו, אבל להסתובב עם בירות ליד קיוסקים זה מיותר. אני מקווה שהתיקון לחוק העזר יעבור, הוא נבדק בימים אלה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לסגור את החברה לסדר וביטחון

    גוף משועמם שכל מטרתו להוציא כסף מהתושבים. צ למה צריך לנסוע לחוף בתל אביב בשביל לשתות בקבוק בירה על החוף. כל מה שמעניין אותם זה לדפוק דוחות ועכשיו שהניידת המצלמת ירדה מהפרק צריך להמציא משהו חדש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר