טוטם בגן בעברית. באדיבות עיריית ראשון לציון

לקראת השבועות: "חפש את המטמון" דיגיטלי בגן בעברית

תושבי העיר מוזמנים במהלך החג למשחק "חפש את המטמון" בגן בעברית באמצעות אפליקציית ניווט ייעודית. ראש העיר: "המשחק נועד להנגיש לדור הצעיר את השפה העברית"

פורסם בתאריך: 4.6.19 16:16

עיריית ראשון לציון מזמינה את התושבים להגיע בחג השבועות לגן בעברית לפעילות דיגיטלית ומאתגרת. כל שצריך לעשות הוא להגיע לפארק, להוריד אפליקציה ייעודית ולהתחיל להשתתף במגוון משימות חוויתיות. המשימות כוללות אתגרי ניווט, חידות ועובדות חשובות על מדינת ישראל והשפה העברית. ניתן להוריד את האפליקציה בחנויות האפליקציות ללא תשלום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עיריית ראשון לציון יזמה פעילות חינמית לכל המשפחה לקראת חג השבועות כאשר הגן בעברית יהפוך למגרש משחקים דיגיטלי אחד גדול. ההורים וילדיהם מוזמנים להשתתף במשחק "חפש את המטמון" משודרג ברחבי הפארק. כדי להשתתף במשחק יש להוריד את אפליקציית הניווט הייעודית "TOTEM TIME"  למכשיר הסלולרי באמצעות ברקוד או פשוט לכתוב את שם היישום.

השחקנים יקבלו הוראות ניווט באפליקציה בטכנולוגיית מציאות רבודה ברחבי הפארק. האפליקציה תיהיה פתוחה לאורך כל השנה ותכלול שתי חוויות. חוויה אחת שתתעדכן בהתאם לחגי ומועדי ישראל וחוויה אחת קבועה שתעסוק בנושא השפה העברית.

ברחבי הפארק נבחרו מספר מוקדי עניין בהם הוקמו עמודי טוטם שעליהם ילחצו המשתתפים בכדי לקבל את המשימה, החידה או העובדה. האפליקציה תנווט את השחקנים בין עמודי הטוטם בהתאם למיקומם של המשתתפים ברחבי הפארק. את הפרויקט מוביל מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון.

בין הפעילויות המופיעות באפליקציה ישנן שאלות בנושא השפה העברית ובנושא המצאות ישראליות, עובדות מעניינות ומשימות מדליקות. את תוצרי המשימות יוכלו המשתתפים לשתף ברשתות החברתיות.

ראש העיר, רז קינסטליך אמר: "הגן בעברית הוקם כדי לתת לשפה העברית את הכבוד הראוי לה. המשחק הדיגיטלי נועד להנגיש לדור הצעיר את השפה העברית ואת ההיסטוריה המפוארת של המדינה בכלל ושל המושבה ראשון לציון בפרט".

לצד המשחקים באפליקציה, יוכלו המבקרים להנות ממגוון מתקנים המוקדשים לשפה העברית. בין היתר מתקן עם קוביות מסתובבות המאפשר ליצור צירופי מילים, לוח קלאס המורכב מאותיות ומאפשר לילדים להרכיב מילים, מבוך שבו ההתקדמות נעשית באמצעות השלמת משפטים ועוד.

טוטם טיים בגן בעברית. באדיבות עיריית ראשון לציון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר