קרן שוסטר מחפשת עבודה

חולמת על עבודה: מדוע אף אחד לא מעסיק את קרן שוסטר?

"אנשים חושבים שבגלל שנפגעתי בראש, אז הראש שלי לא עובד. אבל זה בדיוק הפוך". האם יימצא המעסיק שיעניק לקרן תקווה ויכולת לחיות חיים עצמאיים?

פורסם בתאריך: 3.6.19 15:00

קרן שוסטר, בת 41 שגדלה בראשון לציון, מתחננת למצוא עבודה. לטענתה בעקבות אירוע של מפרצת במוח שעברה, והבעיות שהתעוררו בעקבותיו, איש לא מוכן להעסיק אותה. "החלום שלי הוא לעבוד, להיות עצמאית ולשכור דירה. אל תפסלו אותי, אני מאמינה ביכולות שלי. בבקשה תאמינו גם אתם", היא אומרת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


שוסטר נולדה בלידה רגילה, הבת האמצעית במשפחתה. מאז שנולדה היה לה מום שהרופאים לא הצליחו לשים עליו את האצבע. מגיל קטן היא התלוננה על כאבי ראש אך המקור לא נמצא. היא למדה בבית ספר סלומון, ולדבריה היתה ילדה ככל הבנות בבית הספר למרות הקשיים. "המום המולד התבטא בגמגום, חום גבוהה, שינה מרובה של ימים שלמים וקוצר נשימה", היא מספרת.

לפני 28 שנים הלכה שוסטר לבלות עם חברותיה בבמות יום העצמאות בעיר והתמוטטה. חברותיה מיהרו להזעיק את הוריה. חצי שנה מאוחר יותר היא התעוררה בבית החולים תל השומר עם זיכרון מלא. הרופאים הגדירו את מצבה כנס רפואי. התברר שהיא ניצלה למרות אירוע של מפרצת במוח.

לדברי שוסטר, מאז האירוע חייה השתנו ללא היכר. היא התעוררה בבית החולים לאחר מספר חודשים כשהיא במשקל של 23 קילו ורק כשעלתה למשקל 40 קילו, היא שוחררה לביתה. כשנה לאחר מכן היא חזרה ללימודים בחטיבת הביניים מעיין. אך הנזק הבריאותי שנגרם לה היה לא פשוט. היא סבלה משיתוק בחצי פנים, לא שומעת באוזן ימין, לא רואה בעין ימין וחצי מהגוף ללא תחושה. עם זאת, ולמרות הקושי, היא סיימה את הלימודים והשתלבה בעבודה.

משנת 2005 ועד שנת 2017 עבדה שוסטר במקום עבודה מסודר. אך מאז, במשך שנתיים היא מחפשת עבודה ומתקשה למצוא. היא מוכנה לעבוד בכל עבודה משרדית ומעידה על עצמה שהיא קלדנית מעולה, בעלת מוסר עבודה גבוה. בנוסף, היא מוכנה לעבוד גם בימי שישי ושבת "העיקר להתברג שוב במעגל העבודה", היא אומרת.

"סיימתי קורס מחשבים וקורס הנהלת חשבונות סוג 3", מספרת שוסטר "אנשים חושבים שבגלל שנפגעתי בראש, אז הראש שלי לא עובד. אבל זה בדיוק הפוך. אני מהירה וחכמה ומאוד פרודוקטיבית".

שוסטר מחפשת עבודה בשנתיים האחרונות בכדי לעבור לגור לבד, ללא אביה ואחותה שכיום גרה איתם. היא אופטימית ואומרת "אני יודעת שאמצא בסופו של יום את המקום הנכון לי". תהליך חיפוש העבודה גוזל ממנה זמן רב והסבלנות שלה ניגמרת. "אשמח לעבוד ולהתחיל בחיים עצמאיים. אל תראו בי אישה שונה. מבחינת עבודה אני לא שונה מאף אחת אחרת", היא מסכמת.

לפניות קרן שוסטר 0545470466

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    באגד מוציאים רישיון נהיגה לאוטובוס את יכולה לעבוד שם

  2. כוכבת

    איבדנו את החמלה? אין צדיק בסדום? אישור מרופא שהגברת כשירה לעבודה ולנסות את הכישורים שלה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיפני לבתי ספר יסודיים לשמש כמורה מחליפה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר