תיעוד ההתעללות. צילום מסך

הפגנה מול הבית שבו שוהה המטפלת המואשמת בהתעללות

גלי ברדה, פעילה חברתית מראשון לציון, החליטה לקיים הפגנה מול הבית בראשון לציון שבו שוהה המטפלת שתועדה מכה פעוט: "היא לא צריכה לשבת בבית במזגן"

פורסם בתאריך: 3.6.19 14:02

מחר (שלישי) בשעה 17:00 אחר הצהריים, תערך הפגנה מול ביתה של ציפורה דוד, המטפלת המואשמת בהתעללות בפעוט כבן שנה. ההפגנה תתקיים ברחוב רופין 8 בראשון לציון, שם נמצאת דוד במעצר בית לאחר שהוגש נגדה כתב אישום.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מדינה שלמה הזדעזעה מהסרטונים שהופצו בכל כלי התקשורת בה תועדה ציפורה דוד סוטרת לפעוט, צועקת עליו ומטיחה אותו על הספה. דוד, בת 65 ממושב בית עובד, הודתה במעשים בראיון לגיא פלג מחברת החדשות וציינה כי מדובר במעידה חד פעמית.

לאחר מעצרה שוחררה דוד למעצר בית בביתו של קרוב משפחתה בראשון לציון. דבר שגרם לתושבת העיר ליזום הפגנה ולמחות נגד שחרורה של האישה שחשודה בהתעללות חמורה בחסר ישע.

גלי ברדה, פעילה חברתית בעיר, נשואה ואם לשתי בנות בגילאי שנה וחצי וחמש וחצי, הזדעזעה מהמקרה וכתבה פוסט ברשתות החברתיות. "מדוע לא הולכים להפגין מול בית המטפלת", כתבה ברדה בפוסט אשר גרף מעל 400 תגובות. הפוסט הוביל לקבוצת ווטסאפ, אליה הצטרפו עוד ועוד אנשים שהביעו תמיכה בנושא ורצון לקחת חלק. משם המשיכה ברדה לבקש אישור משטרה לערוך הפגנה וברגע שהתקבל האישור, נקבע תאריך. "מטרת ההפגנה היא להחמיר את הענישה עם מטפלות מתעללות", אומרת ברדה ומוסיפה "כל אדם שמתעלל בחסר ישע, צריך להיות בבית סוהר, נקודה. רק הרתעה חמורה תביא לכך שהמצב הנוכחי יפסק".

ברדה סבורה כי להפגנה יגיעו יותר מ-100 משתתפים. "ולא רק מראשון לציון אלא גם מהערים הסמוכות רחובות, נס ציונה, באר שבע, גוש עציון וירושלים", היא אומרת. "זו תהיה הפגנה של הורים שנמאס להם מההתעללות בחסרי ישע ונגד עסקאות הטיעון של המטפלת המתעללות. כמו המטפלת שהרגה את יסמין וינטה בת השנה שמנסים לסגור איתה עסקת טיעון".

"מטפלת מתעללת מקומה מאחורי סורג ובריח", מוסיפה ברדה "לא מעצר בית בתנאים נוחים כאשר היא יכולה לשבת בביתה במזגן, בתנאים של VIP. כל אוזלת היד לטובת תנאי המטפלות המתעללות צריך להיפסק וככל שתהיה הרתעה גדולה יותר, כך יפחתו המעשים הנוראיים שאנו רואים השקם וערב במהדורות החדשות".

הורים רבים מסייעים לברדה על מנת שההפגנה תצא לפועל ותהיה נוכחות גדולה בשטח. איריס כהן הפעילה החברתית מראשון לציון, ליאור בוגנים הפעילה החברתית מנס ציונה, חבצלת אבוחצרה, בר רובין, נוגה חתוכה, גלי לוצמהלל ועוד רבים שמסייעים בקיום ההפגנה. "אנחנו עורכים את ההפגנה בראשון אבל היא שייכת לכולם. אם לא נקום ונעשה מעשה, כולנו נבכה בפעם הבאה", מסכמת ברדה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר