ליאל בבלר ז"ל
ליאל בבלר ז"ל

צעדה לזכרה של ליאל בבלר – הנערה שנהרגה בתאונה

שנה שנייה ברציפות שבה תתקיים צעדה לזכרה של ליאל בבלר שנהרגה בתאונת דרכים מחוץ לסינמה סיטי. הוריה מספרים על ההתמודדות הקשה. צפו בצעדה משנה שעברה:

פורסם בתאריך: 29.5.19 11:39

ביום שישי הקרוב, ב-31 במאי, בין השעה 08:30 עד השעה 11:30, תתקיים צעדה לזכרה של ליאל בבלר ז"ל, בת 16 במותה. התהלוכה תצא מרחוב אבני החושן דרך רחוב משה דיין ותסתיים ברחוב אבני החושן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ליאל בבלר הייתה תלמידת כיתה י' בבית הספר מקיף י' בראשון לציון. ב-26 במאי, 2017, יצאה ליאל לכיוון ביתה ביחד עם חבריה לאחר שבילו במתחם הסינמה סיטי בעיר. הם עמדו על אי התנועה כאשר נהג רכב שעבר באור אדום התנגש ברכב אחר והתהפך על החבורה. ליאל שנפצעה קשה בתאונה, נפטרה חמישה ימים לאחר מכן. במותה החליטו הוריה לתרום את אבריה ובכך ניצלו חייהם של חמישה אנשים.

אביה של ליאל, רפי בבלר החליט זו השנה השנייה לקיים צעדה לזכרה של ביתו. "זו הדרך שלנו להנציח אותה ולהשאיר את הזיכרון שלה שבכל יום מחדש מקונן בנו", מספר בבלר. "הידיעה על מותה הרסה אותנו ומאז אנחנו מנסים להרים את עצמנו מהמשבר הגדול הזה. ליאל הייתה ילדה מקסימה שהתנדבה המון למען הזולת וההחלטה לתרום את אבריה בזמנו ולהציל חיים של אחרים הייתה בלי כל ספק המשאלה שלה", הוא מוסיף.

צעדה לזכר ליאל בבלר

צעדה לזכר ליאל בבלר

איך באמת קמים מדבר כזה?

"לא קמים, זה מקונן בנו יום יום, שעה שעה. אבל יחד עם זאת יש את המשפחה, הילדים האחרים והבית ואתה מבין שחייבים לחזור לשגרה ולעשות הכל כדי לשמר את זכרה ועם זאת להמשיך קדימה".

השנה, היא השנה השנייה ברציפות שבה מתקיימת הצעדה. מטרת העל היא שהצעדה תהפוך לאירוע מסורתי שילך ויגדל, זאת בכדי להמשיך לדבר עם הנוער על זהירות ובטיחות בדרכים תוך הנצחתה של ליאל. "בשנה שעברה השתתפו 600 איש בתהלוכה. יותר ממחצית מתוכם היו ילדים שהגיעו ממספר בתי ספר בעיר. השנה מטרתנו, בתיאום מול אגף החינוך בעיר, היא להגיע ל-600 תלמידים מרחבי העיר ולסך כולל של כ-1000 משתתפים", מספר בבלר ומציין כי "בשנה שעברה, משטרת ישראל, משרד התחבורה והחברה לביטחון וסדר בראשון לציון, בהקצאת שוטרים ופקחים, לקחו חלק גדול בארגון האירוע. הם סייעו ברמה התנועתית ובאבטחתו ועזרו לנו מאוד להצלחת התהלוכה. גם השנה הסדר ישמר בעזרתם של כל הנוגעים בדבר".

ההירתמות הזאת נוגעת ללב.

"בהחלט כן, אנחנו עושים הכל כדי לשמר את זכרה של ביתנו האהובה וזה מחמם את הלב לראות שהיא הייתה חשובה להרבה אנשים אחרים שזוכרים ומגיעים לתמוך ולשמר את זכרה. אנחנו מתכננים עוד פעיליות שונות במרכזים בהם היא התנדבה ברחבי העיר ולשמחתי ההענות היא מאוד גדולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר