נהגים שהתכוונו לשפוך פסולת בניין נתפסו על חם

"קבלנים ונהגים מנסים כל הזמן למצוא פרצה ומקומות מבודדים על מנת לזהם את הסביבה"

פורסם בתאריך: 27.5.19 11:08

נתפסו שני נהגים שהתכוונו לשפוך פסולת בניין באתר התארגנות, שניתן לקבלנים עבור עבודות תשתית. אחד הנהגים יוזמן לחקירה פלילית וככל הנראה המשאית תוחרם. באירוע אחר, נתפס נהג משאית שופך פסולת בשטח חולי במערב העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


כאשר פקחי החברה לביטחון סיירו בין המדורות הקהילתיות, שני נהגי משאיות שפכו פסולת בניין באתר התארגנות במערב העיר. ערנות של פקח יחידת איכות הסביבה, כפיר אביטל, הביא לתפיסתם של השניים. מנהל הפרויקט הוזעק למקום והחל לספק תירוצים מדוע הוא יכול לשפוך את הפסולת במקום.

מדובר באתר התארגנות שניתן לקבלן כדי להציב כלים הנדסיים וציוד כבד עבור עבודות תשתית, המתבצעות בסמוך. נהג אחד כבר הספיק לרוקן את תכולת המשאית וככל הנראה הנהג השני התכוון גם לעשות זאת. ואולם, מנהל הסיירת הירוקה, יוגב כהן, הגיע למקום ויצר קשר עם המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה.

יצוין כי ברחבי המדינה יש אתרי הטמנת פסולת מורשים, שבהם אמורים הקבלנים להשליך את הפסולת המצטברת במהלך עבודתם. ואולם הניסיון לחסוך את עלויות ההובלה וההטמנה, מוביל לכך שקבלנים רבים שופכים את הפסולת במקומות לא  מורשים. כך, למשל, באירוע אחר, נהג משאית נצפה במצלמות החברה לביטחון כאשר הוא שופך פסולת בסמוך למתחם האלף. ניידת הסיירת הירוקה הוזעקה למקום ועצרה את הנהג לפני שנמלט מהמקום. הנהג ספג דו"ח וקנס בגובה של 3,000 שקל והוא נדרש לנקות המקום.

ראש העיר, רז קינסטליך, שיבח את פעילות מפקחי הסיירת ואמר: "קבלנים ונהגים מנסים כל הזמן למצוא פרצה ומקומות מבודדים על מנת לזהם את הסביבה, התפיסות האלו מוכיחות שאנחנו לא מתכוונים לוותר עד שיבינו שלא משתלם להם לעבור על החוק".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף כי "החברה לבטחון מתכוונת להציב מצלמות ואמצעים טכנולוגים אחרים באזורים המועדים לפורענות על מנת לאתר את פורעי החוק ולשייך את הפסולת אליהם".

מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, סיכם: "אני קורא לתושבים להתקשר ולהתריע על כל פעילות חשודה ואנחנו נבדוק את העניין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר