תלמיד ניצב בפני מעבר חציה
מחסור בפסי האטה תקינים

משמרות הזה"ב לא יפעלו בכל בתי הספר בעיר

ההורים מאוד מודאגים. בעקבות קיצוץ לא ייערכו השתלמויות ולא יהיה מי שילווה את תלמדי בתי הספר בכבישים

פורסם בתאריך: 15.5.19 13:40

החל משנת הלימודים הקרובה משמרות הזה"ב לא יפעלו בכל בתי הספר ברחבי ראשון לציון. זאת, למרות חשיבותן של משמרות הזה"ב, המסייעות לשמירה על ביטחון הילדים בעת חציית הכבישים. התלמידים מפעילים את משמרות הבטיחות בכבישים ובמעברי החציה העמוסים שבקרבת בתי הספר היסודיים. הסיבה לביטול נובעת ככול הנראה, בעקבות קיצוץ של המשטרה בהשתלמויות לתלמידים כפי שנדרש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


משמרות הזהירות בדרכים פועלות במהלך שעות הבוקר החל מהשעה 07:30 ועד השעה 08:00, ובשעות החזרה מבתי הספר. את התפקיד נוטלים ילדי כיתות ה' ו-ו' לאחר שעברו הכשרה על ידי משטרת ישראל. לעיתים גם אדם מבוגר נוכח בקרבת הילדים.

לקראת שנת הלימודים הקרובה שעתידה להיפתח בעוד כשלושה חודשים, מסתמן כי בבתי הספר היסודיים אשלים, אנטרופולוגי, שלמון, עדיני, בן גוריון, תרבות, מישור הנוף ואשכולות לא יהיו משמרות הזה"ב. הסיבה לכך היא שככול הנראה המשטרה טרם הכשירה את התלמידים כפי שעשתה בשנים עברו.

רוני עקירב, יו"ר ועד ההורים העירוני, רואה זאת בחומרה רבה: "משמרות הבטיחות קיימות זה עשרות שנים. הן הוכיחו את נחיצותן הרבה למען ביטחון הילדים אשר בבואם ובחזרם מבית הספר נאלצים לחצות כבישים מסוכנים", אומר עקירב, "לא יעלה על הדעת שהפרויקט יבוטל בשבעה בתי ספר. זאת בגלל קיצוץ כספי זעום של המשטרה שבמקביל גובה מיליוני שקלים בשנה בקנסות תעבורה באמצעות משטרת התנועה".

עקירב מוסיף: "אני קורא למחוז השפלה במשטרה למי שאחראי על הדרכת הילדים, לדאוג מיידית להכשרת כמה מאות ילדים בסך הכל עד לסוף השנה. כמו כן, אני מתכוון לשלוח מכתב למנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, שהיה בעברו מנכ"ל עמותת 'אור ירוק', בבקשה שיתערב בנושא. כולי תקווה שעד שנת הלימודים הקרובה יהיו משמרות בטיחות מתפקדות בכדי שהורים לא יחששו לשלוח את ילדיהם לבית הספר".

מהמשטרה טרם התקבלה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר