פקקי ענק בשכונה. צילום: פרטי
פקקי ענק בשכונה. צילום: פרטי

דיירים בסמוך לאמפי פארק: "חיינו הפכו למסיבה גדולה"

"כשההופעות הופכות להיות ברצף זה מקשה על שגרת החיים שלנו", זועמים הדיירים בשכונת קריית ראשון, וטוענים כי הובטח להם שהאירועים יעברו ללייב פארק

פורסם בתאריך: 14.5.19 11:11

תושבי שכונת קריית ראשון, המתגוררים בסמוך לאמפי פארק, זועמים. לטענתם, בשבועיים האחרונים אירוע רודף אירוע, טקס רודף טקס וחייהם הפכו ל"מסיבה אחת גדולה סביב הרעש שמתקיים באמפי פארק", מספרים הדיירים בשכונה. זאת, לטענתם למרות שהובטח להם על ידי העירייה כי האירועים יעברו ללייב פארק המרוחק.

אתמול (ראשון) ערכה המכללה למינהל טקס בהשתתפות סטודנטים רבים. בעקבות האירוע נוצרו פקקי תנועה ארוכים לאורך הכבישים, דבר שגרם לתושבי השכונה להגיע הביתה מאוחר וקושי רב למצוא מקומות חניה פנויים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"זה פשוט סיוט מה שאנחנו עוברים בקו הראשון לאמפי פארק", מספרת מעיין נחום, תושבת השכונה. "זה התחיל ביום הזיכרון, המשיך ליום אחרי יום העצמאות ונמשך אתמול בטקס של המכללה למנהל. זה פשוט לא הגיוני. כשרכשתי את הבית, הייתי בעירייה ובררתי על השכונה. נאמר לי שבונים מקום שנקרא לייב פארק ולשם מתועדים לעבור כל ההופעות כדי לא לפגוע באיכות חייהם של התושבים. אך בפועל הכל מתקיים כאן".

הלייב פארק שנמצא בסמיכות ליס פלאנט, נמצא במקום מבודד, ללא בניינים ומכיל מקומות חניה רבים. "אם ישנה אופציה, למה תמיד להשאיר פה את כל ההופעות והטקסים?", מוסיפה נחום. "הבסים מגיעים לחלונות ומרעידים את כל הבניין. אומרים לנו לפנות למשטרה אבל מה יעשו במשטרה? זו לא מסיבת קריוקי של 10 איש. הם יעצרו את המופע?".

"כל פעם אומרים לנו שזה רק פעם בשנה. אבל רק פעם בשנה זה יום העצמאות, רק פעם בשנה זה טקס יום הזיכרון, זה טקס של המכללה למנהל ובטח יהיו עוד הופעות בהמשך, אנשים מבקשים קצת איכות חיים זה הכל", מספרת נחום לאחר שפנתה לגורמים בעירייה.

קבוצות הווטסאפ בשכונת קריית ראשון געשה אתמול. תושבים רבים טענו על חוסר התחשבות בהם. "בזמן האחרון זה נהיה קטסטרופה", אומר עודד תושב השכונה, "כשההופעות הופכות להיות ברצף זה מקשה על שיגרת החיים ומקשה על התושבים שגרים בסמיכות, זה תופס מקומות חניה, יוצר פקקים ואתמול כל השכונה היתה פקוקה בגלל האירוע של המכללה למנהל באמפי פארק. שנה שעברה התחשבו והעבירו את המופע של יום העצמאות ללייב פארק, אבל השנה זה היה בשכונה. אנשים מבוגרים ותינוקות חיים כאן, אבל כשיש שלושה מופעים בשבוע וחצי ברצף ,זה באמת מעל ומעבר. לא מדובר על אירוע של פעם בשנה, כי אז כולנו היינו שותקים. אני בהחלט חושב שיש מקום למחשבה תחילה על הארועים כאן", הוא מסכם.

מעיריית ראשון לציון, נמסר בתגובה: "מדובר בסך הכל בשני אירועים, כאשר האירוע הראשון לנוער התקיים בערב יום העצמאות, זאת לאחר שבשנה שעברה אותו אירוע התקיים בלייב פארק ונכשל, כיוון שהילדים והנוער התקשו להגיע רגלית בשל המרחק והגישה למקום. מתוך דאגה לביטחונם של הילדים ובני הנוער הוחלט לקיים את המופע השנה באמפי פארק. חשוב לציין כי אנו פועלים על פי החוק ומפעילים את האמפי רק בשעות ובימים המותרים לנו. בל מקרה אנו מבקשים להתנצל ממי שנפגע מאי הנוחות הזמנית."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה עירייה חצופה. במקום לפתור את הבעיה סותמת לנו פיות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר