צילום: Jewish Content Images / shutterstock.com/
צילום: Jewish Content Images / shutterstock.com/

הצעה: פיקוח על המחירים בדוכנים יום העצמאות

בעקבות התלונות הרבות על מחירים מופקעים, הגיש סגן ראש העירייה מקסים בביצקי הצעה לסדר: העירייה לא תגבה כסף על הדוכנים וכך תוכל לשלוט על הוזלת המחירים

פורסם בתאריך: 12.5.19 18:23

תושבים רבים שיצאו לחגוג בבמות יום העצמאות, מתלוננים על מחירים מופקעים בדוכני המזון והאביזרים לחג. בעקבות התלונות הרבות הודיע סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הביטחון, מקסים בביצקי, כי יעלה הצעה לסדר לפיה יפוקחו המחירים בדוכנים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"טיילנו עם שלושה ילדים והמחירים היו לא הגיוניים", אומרת חופית נחמיאס מילר, "עבור שערות סבתא שילמנו 15 שקל, פוקפורן קטן בכוס קטנה – 15 שקל, אחר כך, בהמשך הערב עוד העלו את המחירים. ואין ברירה, היינו חייבים לקנות, כמה אפשר להגיד לא לילדים?".
נחמיאס מילר לא הייתה היחידה שזעמה על המחירים בדוכנים. בקבוצות המקומיות ברשתות החברתיות התקיימו דיונים ערניים סביב הנושא. חלק מהגולשים הציעו לא לקנות במחירים מופקעים, אחרים זעמו והיו כאלה שהסבירו שזאת חלק מהחוויה ביום העצמאות.
בעקבות התלונות הרבות על המחירים המופקעים, יזם בביצקי הצעה לסדר בנושא, שבה ציין כי "אני מציע לערוך רשימה של מוצרים המאושרים למכירה על ידי העירייה במחיר מפוקח, בדומה לחוף ים. אף על פי שהמארגן הוא ספק חיצוני, העירייה היא זאת שנותנת את האישורים להפעלת הדוכנים. לכן יש לעירייה אפשרות לקבוע את התנאים".
בביצקי אמר ל"השקמה ראשון לציון" כי בשנה הבאה בכוונתו לקבוע את התנאים גם בנוגע למחירים כבר בשלב המכרז. הוא מציע להעניק את הדוכנים חינם ובכך לאפשר להוזיל את המחירים. "אני מבין ללב ההורים", הוא מוסיף, "משפחות שלמות יוצאות לטייל בערב העצמאות. אפשר לעשות את הדברים אחרת, אעלה את ההצעה לסדר ואני מקווה שהיא תתקבל ושבשנה הבאה דברים יראו אחרת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר