כך התגייסו תושבי העיר כדי לחגוג לאחים האוטיסטים

"הילדים כל כך ציפו, שהיה לי עצוב וקשה לאכזב אותם", כך מספרת אם חד הורית לשלישייה על הרצף האוטיסטי

פורסם בתאריך: 12.5.19 12:55

"להיות אמא לשלישיה על הרצף זה לתת את כל החיים בשבילם. זה לקום וללכת לישון מוקדם עבורם. את יום ההולדת שקבוצת 'אהבת חינם' עזרו לי לעשות בשבילם אזכור עוד שנים רבות", כך מספרת ל"השקמה ראשון לציון" אם חד הורית מראשון לציון, לשלישיה על הרצף האוטיסטי, שמגדלת את ילדיה לבדה עם הרבה אהבה וסבלנות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מיד לאחר פסח ציינו השלישייה יום הולדת תשע. לדברי האם, ילדיה היו אמורים לחגוג במסגרת פרויקט שתוכנן לצאת אל הפועל דרך העירייה, אלא שכמה ימים לפני האירוע הוא בוטל. "קיבלתי טלפון מהעירייה שהדבר לא אפשרי והתאכזבתי", היא מספרת, "לא ידעתי מה לעשות. הילדים כל כך ציפו לכך שהיה לי עצוב וקשה לאכזב אותם, אבל אז הגיעה קארין חיים שהכרתי לפני כשנה, בעת שנרתמתי לעזרה עבור פרויקט למימון ניתוח לילדה בחו"ל. אומרים שמעשה טוב חוזר אליך, והדברים התגלגלו".

חיים, שפועלת יחד עם איתן ודנה לוין בדף הפייסבוק "אהבת חינם" שמסייע למאות אנשים, אמרה לה שיום הולדת לילדים יהיה גם יהיה. "קיבלתי טלפון מקארין", מספר איתן לוין, "היא סיפרה לי על האכזבה של הילדים ומיד נרתמנו לעזור – פרסמנו מה שאנחנו צריכים ואנשים עזרו, תרמו דוכן של שערות סבתא, דוכן של נקניקייה בלחמנייה והפעלה לילדים, ובסופו של תהליך זריז הצלחנו לארגן יום הולדת ל-40 ילדים לפחות שהיתה סופר מושקעת".

"מאוד התרגשתי", מספרת האם, "מעולם לא ביקשתי שקל מאף אדם ותמיד הסתדרתי לבד ותרמתי וסייעתי. זו פעם ראשונה שאני בצד המקבל, מתוך רצון של העמותה ושל קארין חיים להוקיר תודה ולשמח".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חסוי

    כל הכבוד אנשים מדהימים אחד אחד בע"ה ה' יחזיר לכם בענק!!!
    עלו והצליחו ישר כוח 🙂

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר